Thor. Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Det var selvsagt en av disse fra komplett hvor innholdet er komplett limt i alle sidene vha et plastbelegg. Det er rivekant langs midten på undersiden. Litt som plastinnpakning for tyggis og CD er. Så vet du det 9 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Bestilte Sony z5 compact - flaks jeg ikke bestilte den ukompakte versjonen, da måtte jeg vel leid varebil.. Det var ett kjent sted selveste trekanten Syns selv det er litt merklig de pakkene man får fra komplett, men virker som de har en god avtale mtp frakt da alt jeg har fått av de har vært i maks 2-3 ulike str, uansett hva jeg har handlet. Ble faktisk noe overrasket på siste bestilling da jeg trodde esken skulle være større (hk+cpu+ram) men neida, samme lille eska. En ting jeg ikke forstår er hvorfor de ikke sender veldig små lette ting som minnpinner/spill via brev, burde jo være enklere for de og kundene på slike ting. Oblig bilde 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Bestilte Sony z5 compact - flaks jeg ikke bestilte den ukompakte versjonen, da måtte jeg vel leid varebil.. Det var ett kjent sted selveste trekanten Da stemmer jo brukernavnet ditt bra Ja, det er nok strømlinje- og effektivitetskrav som gjør at de heller bruker et fåtall pakkestørrelser, men det ser rart ut. Min var forøvrig fra Lefdal, og den hadde en slags pappstrips i bunnen som holdt telefonesken fast, ingen fyllmasse, bobleplast e.l. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Rivestripen på pakker fra komplett hjelper meg ingenting når innholdet er klistret inn i andre enden av pakken. 3 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Komplett sender minnepenner med brev. Fikk 2 minnepenner i posten for noen dager siden. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Bestilte Sony z5 compact - flaks jeg ikke bestilte den ukompakte versjonen, da måtte jeg vel leid varebil.. miniHDMI-adapter fra CDON Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Endret 14. mai 2016 av Emancipate 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2016 11 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) ^ Ettersom jorden er i rommet (og langt ute, avhengig av hvor man er) er det teknisk sett korrekt. Endret 14. mai 2016 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laserbeam Skrevet 17. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2016 (endret) Propeller til et lite (mini) Quadrocopter (8 propeller, Hubsan X4): Endret 17. mai 2016 av Gnålern 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå