Pubé Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Er ikke verre enn å lime inn linken til bildet når du legger ved filer. Slik som dette: 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Er ikke verre enn å lime inn linken til bildet når du legger ved filer. Slik som dette: Forstår jeg hva du vil, hvis jeg fjerner resten av hodet - Hva er i veien? Jeg finner et passende bilde på nett, limer inn linken, og trykker enter ... hva blir feil? Prøve en gang til: Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 7. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2013 Problemet er hotlinking, ikke hvordan bildet blir linket/lastet opp. Mange sider oppdager at du har linket til bildet som ligger hos dem, men at det da vises ett annet sted. Dette oppfatter de som at du stjeler båndbredde, og i stede for bildet du linket til så får vi enten opp ett annet bilde(som sier at det ikke er lov) eller ingen bilde i det hele tatt.. Dette blir omtalt som sider som krever referer header deaktivert, da vil de ikke kunne oppdage dette. Slike bilder er irriterende i grunn i en bildetråd. 11 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Problemet er hotlinking, ikke hvordan bildet blir linket/lastet opp. Mange sider oppdager at du har linket til bildet som ligger hos dem, men at det da vises ett annet sted. Dette oppfatter de som at du stjeler båndbredde, og i stede for bildet du linket til så får vi enten opp ett annet bilde(som sier at det ikke er lov) eller ingen bilde i det hele tatt.. Dette blir omtalt som sider som krever referer header deaktivert, da vil de ikke kunne oppdage dette. Slike bilder er irriterende i grunn i en bildetråd. Tusen takk for den opplysningen - det har ingen tipset meg om før, og likevel har jeg slengt ut en haug med bilder ... fillern ... Men hvordan kan jeg se dette på forhånd? (sorry for noobinga) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Noen ganger hjelper det å trykke F5 i nettleseren etter at du postet. Når den laster siden på nytt, vil det vise seg om bildet ikke virker. Endret 7. april 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Noen ganger hjelper det å trykke F5 i nettleseren. Når den laster siden på nytt, vil det vise seg om bildet ikke virker. Ok, jeg bruker å høyreklikke, og åpne bildet i ny "fane" - så kopierer jeg den linken som så limes inn her, men det er altså ikke helt perfekt? Jeg ser forøvrig selv alle bildene i min browser, etter flere inn og ut av denne tråden Endret 7. april 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Joda. Teknikken din er det ingenting i veien med. Men du har ikke sjekket om det faktisk virket etterpå. Du linker til bilder på sider som ikke tillater hotlinking, uten å merke at ingen andre får se bildene. Sider som ikke tillater hotlinking er mange. Blant annet Artige.no og FunnyJunk. Ikke link til disse sidene, det er rett og slett ikke vits. Ingen andre får sett dem. Sider der hotlinking funker inkluderer blant annet hele Cheezburger-nettverket. Om du kopierer en bilde-link derfra, må du bare huske å legge til ".jpg" på slutten. Endret 7. april 2013 av Mannen med ljåen 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Unlimited LTD Skrevet 7. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2013 Ellers kan man bare rehoste bildet på imgur. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 7. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2013 39 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Man Skrevet 7. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2013 11 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Endret 7. april 2013 av Jin_ 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 7. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2013 Bra nyhetsgrafikk: 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mannen med ljåen Skrevet 7. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Endret 7. april 2013 av Mannen med ljåen 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ståle Nordlie Skrevet 7. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2013 (endret) http://en.wikipedia....ctive_Labor_Act http://en.wikipedia.org/wiki/Medicaid http://en.wikipedia.org/wiki/Medicare_(United_States) Endret 7. april 2013 av Ståle Nordlie 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg mushi Skrevet 8. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. april 2013 15 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 This is funny! Check lots of reasons here:http://reasonsmysoniscrying.tumblr.com/ Reasons My Son Is Crying I wouldn’t let him drink bath water. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg IcedInsanity Skrevet 8. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. april 2013 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Emancipate Skrevet 8. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. april 2013 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå