Populært innlegg Mr Serious Skrevet 1. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. august 2012 28 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 2. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2012 28 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) SEXY RUSSIANS NEAR YOU ON DAMNLOL.COM Endret 2. august 2012 av Extremer 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nik0 Skrevet 2. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2012 bilde Det der er Remi Gaillard, og det bildet der ødelegger stuntet hans med det latterlige trollfacet på slutten. Se videoene og drit i å herpe eller dropp det. 31 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Jeg synes ragecomics var litt underholdende en kort periode, men har for lengst gått lei blasse poenger og stupide fjortisbetraktninger som nesten alltid omhandler skole eller foreldre.. Umodenheten er ren bonus. På tide å sette rage comics i samme bås som dolan og den andre lavkvalitetsdritten breaking bad eller hva det heter...? Eneste ragecomicen jeg virkelig har ledd av var denne: Men dette er en artig studie: En lærer i Japan brukte ragecomics som en del av engelskundervisningen for at japanske elever skulle lære å bruke engelsk. Resultatet av dette er jo ragecomics som holder like god kvalitet, noen faktisk bedre, enn de du vanligvis finner på nettet: (advarsel: disse er så dårlige at de er bra) Endret 2. august 2012 av Bjellesau 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Betenkt Skrevet 2. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2012 21 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg synes ragecomics var litt underholdende en kort periode, men har for lengst gått lei blasse poenger og stupide fjortisbetraktninger som nesten alltid omhandler skole eller foreldre.. Umodenheten er ren bonus. På tide å sette rage comics i samme bås som dolan og den andre lavkvalitetsdritten breaking bad eller hva det heter...? Greit nok at du synes dolan er dårlig, men kom faen ikke hit og si at de fra Breaking Bad er dårlige. De er geniale, og hadde du noengang sett på serien så hadde du skjønt hvorfor. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg skulle gjerne plusset det der, men pga. det siste bildet så får du nada. Sorry, company policy. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Villanden Skrevet 2. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2012 Jeg skulle gjerne plusset det der, men pga. det siste bildet så får du nada. Sorry, company policy. --------------------------------------------------------------------------- 28 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 For dei som er interessert i ein tråd utan ragecomics, bilete med påtrykt tekst med poenget, motivators osv.: Geirs bare rare bilder, en gammeldags billedtråd (Bildeplikt i hver post)Les reglane i førstepost. 8 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg har laget et nytt platecover. Navnet tror jeg er et sted i Nederland. Sitatet er hentet fra sjefen i Nintendo, Hiroshi Yamauchi, og er selvsagt forkortet en del. Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 2. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2012 30 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lovegame Skrevet 2. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2012 Bare jeg som ikke syns cover-bildene er artige..? Artig første gangen, så ble det bare teit.. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Valkyria Skrevet 2. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2012 Serve your lord, Inglip! 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå