MrLee Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 tja, driver å gjør research til et paper jeg skal skrive på skolen... så derfor spør jeg dere, kan hacking være akseptabelt i noen tillfeller i deres øyne, og isåfall, hvilke tilfeller? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ja, må jeg si. I de tilfeller hvor det kan avverge/avdekke alvorlige kriminelle handlinger så er det klart at man bør bruke de midlene man rår over :wink: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Det kan absolutt være akseptabelt ja. Det finnes mange hackere vedren over som hacker selskaper, og sender en mail om hvordan han klarte det og hvordan de kan tette hullet.. Det er vel bra Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Var det ikke en dewd i USA som skrev i en særoppgave at han kunne hacke skolens nettverk? Læreren trodde ikke på han, så han ba eleven bevise det? Og eleven greide det og fikk toppkarakter? Eller husker jeg feil? Da ville det iaffal vært akseptabelt? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 sett på disse artikklene? http://folk.uio.no/gisle/essay/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå