Gå til innhold

Universitetet i Nordland

Kettler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke student på UiN, men på en skole rett i nærheten. Mitt inntrykk av UiN er veldig bra av det jeg har registrert. Studentmiljøet er flott, der samhold og drikkekultur er på topp. Jeg har kun vært på gjesteforelesninger på UiN fra tid til annen, men det er likevel gode erfaringer. Auditoriene er store, lyse og oversiktlige.

Byen, lettere kalt Bodø, er for en Oslo-kar som meg relativt liten, men likevel et trivelig sted. Det er mange flotte og vennligsinnede mennesker.

Det eneste jeg har å klage på som student i Bodø, er det forbanna været. Spesielt om vinteren, når det regner og snør om hverandre, og vinden nærmest dytter deg ned i søla. Et konstant mørke er heller ikke et pluss.

Likevel vil jeg anbefale UiN så lenge man takler litt vær og vind.

Lenke til kommentar

Går ikke der selv og vil styre unna for de neste årene basert på hva en venninne har fortalt meg. Jeg mener deler av problemet er at de akkurat har blitt universitet og at ting er litt 'slakke'. f.eks. brukte foreleser å spørre når folk ville slutte for dagen på MA Statsvitenskap, selv om det var fulltidstudier osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...