Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nå har det seg slik av noen har brukt hotmail-adressen min til å sende spam. Den ble da blokkert, men jeg kan sende en kode til en alternativ epostadresse, slik at jeg kan "låse den opp" igjen. Det kan jeg dessverre ikke, fordi jeg lagde hotmail-adressen for flere år siden, og jeg husker ikke den alternative adressen. E-post-adressen min er veldig viktig siden jeg har alt av jobbdokumenter og liknende der. Jeg setter pris på svar. Takk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Altså, man putter ikke jobbdokumenter og viktige ting på en hotmail-adresse. Det er common sense.... 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 mode/serious/on Jeg krever seriøse svar, takk. Jeg kan også nevne at denne e-postadressen ble laget for en god del år siden. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Kontakt microsoft. De kan sikkert hjelpe deg hvis du kan legitimere deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå