chivasen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hvilken av disse burde jeg anskaffe meg? Noen foreslå Galaxy men..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kanskje smart å begynne med hva du skal bruke den til, og hvor mange penger du vil bruke. Lenke til kommentar
chivasen Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Høres kanskje veldig pompøst ut men når jeg handler betyr ikke pengene så veldig mye. Ønsker en en slags kommunikasjonsplatform egentlig. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Begge er suverene telefoner. Selv valgte jeg X pga størrelsen på skjermen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Bare kjøp hvit da svart blir stygg raskt under pga flasser av. Ville gått for. S pga skjermstørrelsen er mer hå ntwrlig og kameralinsen er bedre beskyttet. På x så ligger glasset helt uti rammen og får raskt riper pga det Lenke til kommentar
osmano Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Bare kjøp hvit da svart blir stygg raskt under pga flasser av. Det gjelder kun for S..... Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Ville kjøpt X, den har 32GB minne kontra 16GB og "ekte" matrix display, mens S har PenTile matrix, dvs. diagonalt monterte piksler. Dette ser du godt på f.eks tekst, der rette linjer i bokstaver blir grove og "taggete". Størrelsesforskjellen på S og X er dessutten mindre enn jeg trodde. Var i butikken og testa begge idag. Jeg kjøpte X pga. årsakene jeg nevnte. Kongetelefon sålangt! (Kommer fra iPhone 4 og Sony Xperia S) Endret 19. april 2012 av Opticane 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Bare kjøp hvit da svart blir stygg raskt under pga flasser av. Det gjelder kun for S..... Vedde? Endret 19. april 2012 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg vurderte One S pga. materialet/byggekvaliteten og størrelsen, men da jeg sammenlignet skjermene ved siden av hverandre, var skjermen på One X mye bedre. Pentile skjermen på One S gjorde ikoner og tekst "pikselerte" og taggete. Dessuten er ikke One X så mye større Lenke til kommentar
twb Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) One X har blassere farger, så du ikke det? Skjermen på X er nok teknologisk sett bedre, men mange vil likevel foretrekke den på S. HTC One X vs. HTC One S vs. HTC One V AnTuTu Benchmark Test: http://www.youtube.com/watch?v=O1BJMpqrRyc&feature=relmfu HTC One S vs Apple iPhone 4S: http://www.youtube.com/watch?v=gEumcULrRbE&feature=related Endret 5. mai 2012 av twb Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg går for One S. Mest pga størrelsen, men også fordi den har s4. Tegra 3 har et høyere strømforbruk og blir fort varm (merket det fort i butikken). Størrelsen er hovedårsaken, det er ikke så stor forskjell, men S ligger mye bedre i hånden og kan faktisk brukes med en hånd Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Ut fra denne testen er ikke forskjellen i batteritid mellom dem med videre betydelig. Som du også kan se der er Tegra 3 en god del raskere, så om den blir varm er det fordi den klarer å yte mer. Om du ønsker å få den ned til samme nivå som S4 trenger du bare å underklokke den, noe som samtidig vil gi deg bedre batteritid. EDIT: I følge AnandTech har One X også bedre batteritider under normalt bruk. Endret 6. mai 2012 av Lars :) Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Slik det ser ut til nå, vinner Tegra3 alle tester som er tilpasset 4 kjerner, mens s4 vinner resten. Dette betyr at Tegra3 sikkert kan kjøre noen spill enda bedre, men for de aller fleste apps er de helt like Mange tester viser at One S har bedre batteritid enn One X. Den testen du viser til er ATT One X(s4) vs Internasjonal One X tegra 3. Der ser det ut til at Tegra 3 vinner, og den er sikkert en bedre prosessor, men på grunn av den mindre skjermen vil vanligvis One S få best resultat på batteritiden. Det er en grunn til Tegra 3 blir varmere enn s4, og det er på grunn av de har forminsket et eller annet inni der til 32 nm eller noe (jeg skjønner egentlig ingenting av dette ) Uansett skal vi ikke legge for mye vekt på sånne tester og små forskjeller. Begge to er fantastiske mobiler og det er ikke nødvendigvis en av de som er "best" Størrelsen er den klart største forskjellen Endret 6. mai 2012 av Habarug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå