UUnreal Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Lurer bare på positive og negative erfaringer folk har med harddisk baserte mp3 spillere. Har selv en Nomad Jukebox 3 med 20 gig. Har kjøpt tilleggsustyr som radio og ekstra batteri. Den kan kobles til alt mulig. Den har fjernkontroll. Den har oppladbare batterier og den kan gå på strøm. Eneste som er tungvint er softwaren til spilleren og den er litt stor, men bortsett fra det er jeg meget fornøyd http://no.europe.creative.com/products/pro...ct.asp?prod=316 Har i tillegg investert i andre høretelefoner enn de som følger med. Jeg har: Sennheiser HD497 som også leverer bra lyd. http://www.sennheiserusa.com/pages/product...hones/hd497.htm Ordet er deres..... Lenke til kommentar
Lars-J Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Eg og har den, samme erfaring som deg. Kor fekk du kjøpt FM Wired Remote? Når eg spurte Creative på support fekk eg til svar at berre dei hadde han i England, og at eg kunne kjøpa han der, men har dei han i Norge? MVH Lars Johan Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Bestillte den fra england med visa fra disse sidene: www.europe.creative.com Oppdaterer drivere og firmware o.s.v. på spilleren på samme sider. Den kostet 700 kr ca. frakt fra oslo 200 kr. Litt dyrt, men nå er spilleren min komplett også da. Har alt av ustyr. . 2-3 uker tok det å få den. Den ble forresten levert på døra. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 For meg stod det mellom Creative Nomad Jukebox Zen og Apple's iPod. Valgte selvfølgelig Creative pga lydkvaliteten. Større disk også. Og tøffere look. Børsta aluminium er tøffere enn hvit maling. Får vel etterhvert kjøpe noen bedre headsets også. Noen som har noen tips her? Hører mest på metal. Trenger ikke noe sånt disco-bass greier.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå