V. Haugen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er du på utkikk etter noen nye Android-apper? Her er nykommerne i Google Play Lenke til kommentar
kendo Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kan ikkje få skrytt nok av TED appen. Uten tvil på min top 3 liste av applikasjoner. Fungerer etter min mening bedre enn selve Ted.com. Mener av erfaring at alle foredragene kan sees som video eller alternativt spille de av som lydfil om man vil. I tillegg har man mulighetene til å laste ned foredrag som er ganske praktisk. Etter min mening bedre å slå i hjel tid her enn med angry birds. Lenke til kommentar
Brutal_Bob Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 MinFotball er også en helt genial app for oss som liker å følge med på fotball i alle divisjoner. Og uslåelig dersom man har barn som spiller fotball. Man får oppdateringer fra breddefotballen også Anbefales på det sterkeste 1 Lenke til kommentar
feliznavidad Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Endelig er Temple Run kommet til Android! Har hatt det på iPaden en stund nå. det er bare en ting som plager meg: Mannen som flykter springer ekstra raskt på min Samsung Galaxy Note. dette ser jeg tydelig i resultatene: På iPaden er beste resultat 2 156 890 og på mobilen er resultatet 228 670 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg