Gå til innhold

Problemer med Incredible S-skjerm

Anbefalte innlegg

Heisann!

1) Jeg kjøpte en Incredible S i august og jeg har siden desember-ish opplevd problemer med skjermen, hvor rundt 30-40mm av skjermen ikke fungerer (langsiden til venstre). Dette betyr at jeg har problemer med å trykke på a, q og 1 - noe som fører til at jeg må vende skjermen om ikke autocorrect er så behjelpelig. I DNB-appen, hvor jeg ikke kan vende appen, kan jeg ikke skrive inn tallet 1.

2) I tillegg, når jeg har latt telefonen ligge litt på sengen eller noe lignende, mister skjermen ofte touchen - noe som er spesielt irriterende når jeg har pattern lock hvor jeg drar streken og plutselig stopper den opp (om dere skjønner).

3) Det mest merkelige problemet, er at den av og til skriver av seg selv (mens jeg skriver en melding, så trykker den på re3z for eksempel). Den kan holde på å skrive i 5-6 sekunder etter at jeg har fjernet fingrene fra skjermen.

De to siste problemene vil jeg si at jeg spesielt opplever om skjermen er kald (ligget en stund i et kaldt rom eller noe sånt), men jeg har også opplevd dette i motsatte forhold.

Noen tips om hva jeg kan/bør gjøre?

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...