SveinAS Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg bytter nå endelig ut min Samsung Galaxy S etter at skjermen knuste for meg. Men der er noe innhold på telefonen som jeg ikke har tatt back-up på, og som jeg gjerne skulle hentet ut før telefonen dumpes. Selv om skjermen er død, så hører en jo at telefonen starter opp når en skrur den på - så jeg går ut ifra at den faktisk funker. Desverre får jeg ikke tilgang til den når jeg kobler den til pc'n. Vanligvis må en jo gjøre et valg på skjermen på telefonen når en kobler til pc, men er det noen som vet om det kan omgåes dette (siden jeg ikke her fungerende skjerm)? Alle tips mottas med takk :-) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Innholdet på selve telefonminnet kan ikke reddes, med mindre du tar telefonen fra hverandre og finner intern-minnet (flash kortet), og på en eller annen måte klarer å modde slik at du kan hente ut dataen, komplisert er det og kreves nok erfaring, om det er mulig vet jeg ikke. Men når du kobler telefonen til PC'en får du kun tilgang til ekstern-minnet, det vil si SD-kortet. Så du kan jo bare ta ut SD-kortet og koblet til PCen ved hjelp av en minnekortleser. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Er innholdet viktig nok så må du vel nesten bytte ut skjermen. Eventuelt kan du kanskje snakke med noen av de som driver reperasjon og spørre hva de skal ha for å hente ut dataene for deg? De kunne sikkert midlertidig brukt en annen skjerm, rootet telefonen og flyttet ting over på en minnepinne? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Bor du i Oslo eller?knuste min gamle galaxy byttet bare skjem med en annen galaxy jeg hadde og fikk ut innholdet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå