joartho Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kjekallevågen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Likte bildet ditt. Farger å lys var veldig behagelig. Lenke til kommentar
Tord Fuglstad Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Fine farger, lys og komposisjon! Men uklarheten får meg til å tenke litt over om dette kanskje er cropped? Lenke til kommentar
joartho Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Takker for tilbakemeldinger. Tord: Bildet er ikke croppet nei. Objektivet jeg brukte her er et kitobjektiv, og jeg har aldri vært fornøyd med skarpheten. Selv på høye f-tall så ser det aldri ut som at det er skikkelig skarpt. Spesielt om jeg sammenligner med 50mm'eren jeg pleier å bruke. Trodde det var noe gale med objektivet, men prøvde en Tokina 11-16mm her om dagen, og da opplevde jeg samme problem med skarpheten. Nå er vel objektiver med fast brennvidde bedre på skarphet enn relativt billige zoom-objektiver, men syns forskjellen er litt vel stor. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Voldsom natur, fint laget bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg