roonaldo Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Heisann! Jeg skal dra til Thailand med noen venner i Juni måned. Tenker å dra innom Phuket, Koh Samui, Pattaya og Bangkok. Hvordan er utelivet de forskjellige stedene? Er det noen andre steder verdt å dra til? Skal være der i 15-20 dager. Har også hørt at det er lurere å bestille hotell der nede, evt forhåndsbestille kun de første dagene, stemmer dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 No er det nokre år sidan eg var der, men trur ikkje det er nokon vits å bestille hotell på førehand. Reis til Khao San Road første dagen, så finn du både hotell og mange reisebyrå der. Ta nokre dagar i Bangkok og reis sørover til øyane der. Ko Pha-Ngan er backpackerøya som blant anna har fullmånefest. Og hugs at de er ambassadørar for Noreg :-) 1 Lenke til kommentar
roonaldo Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 No er det nokre år sidan eg var der, men trur ikkje det er nokon vits å bestille hotell på førehand. Reis til Khao San Road første dagen, så finn du både hotell og mange reisebyrå der. Ta nokre dagar i Bangkok og reis sørover til øyane der. Ko Pha-Ngan er backpackerøya som blant anna har fullmånefest. Og hugs at de er ambassadørar for Noreg :-) Takk for svar! Vi tenker å ta flyet ned til Phuket også ta buss+båt til Koh Samui. Er det verdt å dra til både Koh Samui og Koh Phangan? Evt hvor mye koster båt mellom disse to stedene? Deretter blir det opp til Bangkok/Pattaya. Vi skal være gode ambassadører =) Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det er no problem å ta båt mellom øyane. Det går ferje fleire gongar dagleg. Trur turen tek eit par timar. Ko Samui er i hovudsak ei charter-øy for turistar, medan Ko Pha-Ngan er(var) ei øy meir for unge backpackerar. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg synes det absolutt er verdt å ta en tur ut til Similan vest for Phuket og Koh Tau nord for Samui har jeg også hørt skryt om. Men siden dere i det hele tatt vurderer å dra til Pattaya antar jeg at dere kanskje ikke vil prioritere slike naturopplevelser særlig høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå