fjarle Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Den svenske musikktjenesten viser frem tidlig utgave av ny versjon. Prøv ut ny Spotify på Android Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Er det bare meg eller er Option knappen på feil side av skjermen sammenliknet med andre ICS 4 applikasjoner? Som regel er de på høyre side, mens Spotify har den på Venstre... Mangler foreløpig Widget også, men det kommer vel til release. Endret 19. april 2012 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Liker den, bortsett fra at jeg ikke finner top songs? Bare meg? Lenke til kommentar
julianb Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Syns den ser bra ut, testet nettopp, fungerer bra, men ikke landscape mode? for meg med tablet er dette et must, spesielt når den brukes i bilen. hvertfall på tiden med en oppdatering! 160 kbps var ikke noe tess, 320 ja takk Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 OT: Hva skjer med at man får to artikler og to tilhørende tråder om samme sak på forumet? Er det ikke mulig å tilordne en samlet forumtråd... Forøvrig virker denne oppdateringen som et stort skritt i riktig retning. Mye renere, raskere og mer intuitivt UI på denne enn den gamle. Får bare håpe de også har fikset opp i endel av feilene som var i funksjonaliteten. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Venter fortsatt på at mapper skal dukke opp på mobilen. Håper at dette kommer før endelig versjon. Ellers en meget kjapp og bra app. Slettet og alle gamle offlinelister for å få lastet inn på nytt med extreme quality. Ved å slette brukerdata kom jammen meg avspillingskontroll opp på låseskjermen og! Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 De skriver i bloggen at mapper skal komme innen de publiserer ny versjon på Play Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hmm.. Hvor har jeg sett dette før? Jasså Spotify har laget Android Market/Google Play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg