fjarle Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kinesiske produsenter skal ha fått bestillinger på ny størrelse iPad. ? Produksjonen av iPad Mini er i gang Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hadde vært mer interresrt i en ny iPhone med 4,2/4,3/4,7 " skjerm enn en ny Ipad.. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kommer til å bli en kjempeflopp; alle iPad-eiere jeg kjenner fnyser hånlig når de ser en tablet som er mindre enn iPad. De synes jo bare dette fordi O-store-Gud sa at alt som var mindre enn iPad var totalt ubrukelig, så det blir heftig kamelsvelging hos mange fremover tror jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Dette blir sikkert kjempe flott nå som Apple kommer med det, er det ikke slik det bruker å være? 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kommer til å bli en kjempeflopp; alle iPad-eiere jeg kjenner fnyser hånlig når de ser en tablet som er mindre enn iPad. De synes jo bare dette fordi O-store-Gud sa at alt som var mindre enn iPad var totalt ubrukelig, så det blir heftig kamelsvelging hos mange fremover tror jeg Nå er ikke jeg den store iPad-fanboyen, hadde en iPad 1 en kort stund før jeg solgte den, men jeg kunne egentlig ikke tenkt meg å ha mindre skjerm på en tablet. Da tenker jeg spesielt på ting som å lese magasiner på den, da blir det ikke like behagelig med 6-7" skjerm imho. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg