fjarle Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Kinesiske produsenter skal ha fått bestillinger på ny størrelse iPad. ? Produksjonen av iPad Mini er i gang Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 iPaden idag syntes jeg har en perfekt størrelse. Kunne egentlig ikke tenkt meg noe mindre, da litt av poenget med den blir borte. 1 Lenke til kommentar
randerzz Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 har selv en 7" HTC Flyer, og den er genial når jeg drar den frem og tilbake til skolen. ser for meg at 10" er flott til "stuebruk" men for meg er 7" perfekt. har laptop til stuebruk Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hva med en modell med 15" QXGA skjerm, gjerne med utfellbar for fot til å plassere på et bord? Med et løst tastatur kunne den erstattet laptop for lett jobbing eller underholdning, noen ganger blir 10" litt lite. Lenke til kommentar
rogersof Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hva med en modell med 15" QXGA skjerm, gjerne med utfellbar for fot til å plassere på et bord?Med et løst tastatur kunne den erstattet laptop for lett jobbing eller underholdning, noen ganger blir 10" litt lite. Ser den, men det er mange fine løsninger som kobler den opp mot tv'er eller andre eksterne skjermer. Apple har airplay. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Med andre ord så skal de slippe en tablet i et markedssegment de har gjort narr av. 1 Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 ipad mini som man kan ringe med hadde vært fint...eller? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Med andre ord så skal de slippe en tablet i et markedssegment de har gjort narr av. Det må da være lov å ombestemme seg. Akkurat slik mange gjorde når de dømte ipad og iphone nord og ned før de ble lansert. Det tok sin tid men alle hev seg på bølgen. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Poenget med Ipad mini er vell at det skal være en fattigmanns Ipad, Slik som Ipod touch blir kalt en fattigmanns Iphone. Endret 19. april 2012 av Leseren Lenke til kommentar
Newton Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Med andre ord så skal de slippe en tablet i et markedssegment de har gjort narr av. Eller ikke, og det hele koker ned til at noen mennesker er så utrolig lettlurte og naive at de tror alt de leser på "Interwebben"...og det er jo et velkjent "journalistisk" prinsipp (ikke minst på et herværende nettsted) at man ikke skal ødelegge en god historie med faktasjekk og slikt tull... Endret 19. april 2012 av Newton Lenke til kommentar
Shumatsu Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Med andre ord så skal de slippe en tablet i et markedssegment de har gjort narr av. de kommer ikke til å kalle det en tablet. det blir garantert en ipod touch + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg