Mr.Duklain Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hei jeg har en bærbar pc (HP ProBook 4320s). Det som er problemet er at jeg får ikke til å dobbelklikke på selve padden eller skru den av/på når jeg er på en spesifikk bruker, det går helt fint før man logger seg på og på andre brukere, men ikke på en helt spesiell bruker, Har prøvd å resettte muse innstillinger på brukeren men det har dessverre ikke hjulpet. Noen som har et tips eller vet hva jeg kan gjøre? På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hvis du har en lyslist over tallene så skal det være et ikon som er en stor firkant over to mindre firkanter. Denne representerer touch-paden. Hvis den er orange når brukeren logger inn så har du forklaringen der. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Hvis du har en lyslist over tallene så skal det være et ikon som er en stor firkant over to mindre firkanter. Denne representerer touch-paden. Hvis den er orange når brukeren logger inn så har du forklaringen der. Den gjør dessverre ikke det. Den lyser ikke og fungere ikke i det heletatt, når jeg logger på brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå