Gå til innhold

Ap vs. Breivik, hvem har ødelagt flest liv?

197 stemmer

1. 1. Hvem har ødelagt flest liv

• Ap som med sin asyl- og innvandringspolitikk er (med)ansvarlig for en rekke drap, voldtekter og voldelige ran.
      93
    • Breivik med sine terrorhandlinger
      104

Anbefalte innlegg

Er dette en tråd om Aps, mer presist den rødgrønne regjeringens innvandringspolitikk?
Er tittelen for denne tråden uklar for deg?

Jeg skjønner at harde fakta som resultatene av Aps politikk er noe enkelte sosialister går helt i spinn når de konfronteres med, men de fleste ønsker bare å overse fakta.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Ja, man skulle nesten tro TS ikke var ute etter debatt :ph34r:
Ja eller så er han en person hvis hovedhensikt er å stjele andres tid. Jeg har en mistanke om det.
Jeg prøver å diskutere Ap og konsekvensene av deres politikk. Sosialistene er jo et oppkomme av avsporinger og personangrep for å unngå å diskutere dette. Og at de slettes ikke ønsker å diskutere Arbeiderpartiets politikk hindrer dem ikke fra å poste mye i tråden. :rofl:

Nesten som et ekko av Carl Ivar Hagen som stemplet alle som ikke delte hans politikk som sosialister.

http://www.dagbladet...error/17555669/

Jeg ville se det som en ære å bli kalt sosialist av en som deg.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1340694&st=0

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg prøver å diskutere Ap og konsekvensene av deres politikk. Sosialistene er jo et oppkomme av avsporinger og personangrep for å unngå å diskutere dette. Og at de slettes ikke ønsker å diskutere Arbeiderpartiets politikk hindrer dem ikke fra å poste mye i tråden. :rofl:

Det har du aldri evnet å gjøre på en sivilisert intelligent og kunnskapsrik måte. Denne tråden forteller vel de fleste som leser den om at jeg har rett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Observerer ellers at de med meninger som faktisk er verdt fem øre for lengst har trukket seg ut av tråden. Jeg gjør herved det samme.

Og det gjør jeg også straks jeg har lest gjennom hele tråden og skrevet mine kommentarer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Denne tråden er jo et glimrende eksempel på nivået i kritikken av den rødgrønne regjeringens politikk generelt og arbeiderpartiets program spesielt.

Versågod: kom med et flammende forsvar for hvorfor så mange skal få livene ødelagt av drap, voldtekter og voldelige ran som er en konsekvens av innvandringspolitikken som Ap er hovenansvarlig for, eller hvorfor Ap ikke er ansvarlig for politikken som er ført.

Og prøv for en gangs skyld gjøre det uten å dra inn partier som aldri har vært i regjeringsposisjon og uten å gå til personangrep. Ta det som en utfordring!

Nei, fordi dette er diskutert opp og ned her inne. Ikke prøv å vri deg unna problemstillingen. Der er nok av andre tråder der jeg kan diskutere det.

Din opprinnelige post og problemstilling grenser til det sykelige. Det er du ansvarlig for. Dersom du ikke evner å se det, bør du ta en tur til psykolog / psykiater før det ender galt med deg eller noen av de du leverer dine premisser og tanker til.

Ditt hat som springer ut av den første tråden er farlig. Med det hatet og med din egen logikk rammer du meg som stemmer Arbeiderpartiet.

Lenke til kommentar

Er du på vei inn i en psykose, er jeg virkelig bekymret for hva du kan komme til å gjøre eller oppfordre andre til å gjøre med ditt hat.

Hat er et kjennetegn på sosialister.

Og det er få som klarer å avsløre seg selv så grundig som sosialister, for de

slenger rundt seg med ord som hatefull,rasist, nazist, ekstremist osv.

Og ord som de selv i sin ondskap ønsker å bruke for å skade debattmotstanderen, og for å kneble ham, og som de da tror skremmer debattmotstanderen og bringer ham til taushet.

Men de forstår ikke at disse ordene slår tilbake på dem selv og beskriver sosialistenes eget hat mot alle som mener noe annet enn dem selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke klage på Ap's politikk. fordi det er slik at det er representanter i storinget som stemmer mot og for vedtak. er ikke handlekraftig nokk. F.eks i Dubai er det ingen kriminalitet, selvom de har arbeidere der fra utlandet, india pakitstan. Straffen for å stjele /voldtekt er vell 40 piskeslag og deretter bli sendt ut av landet. Men ja lovene i norge, er det som får folk lyst til å holde på med kriminalitet.Narkosalg hallikvirksomhet. det var en innvandrer som begikk lovbrudd, han holdt på med studier i fengslet så kom han ut ja da var det lovbrudd igjen. Skrivefeil level 100 trøtt godnatt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg får frysninger når jeg tenker på hvilken ondskap sosialister egentlig støtter, og det verste er jo at de vet selv hva sosialismen historisk sett har vært årsak til av død og lidelse for folket, men de støtter sosialismen likevel, fordi de ønsker at dette skal skje igjen.

De gir ganske enkelt blaffen i hvor mange som lider nød og hvor mange som dør, bare de selv har fordel av det.

Så du mener nazistene har en bedre historie? Det er bare du og trådstarter som kaller meg sosialist, en vanlig taktikk mye brukt av Carl Ivar Hagen når han møtte veggen,

Om problemstillingen er sykelig bør den være enkel å tilbakevise eller vise er irrelevant. Jeg kan ikke se at noen har klart det, det går stort sett i personangrep. Jeg kan vanskelig tolke det på andre måter enn at jeg igjen har truffet en nerve.

Ja med din grandiose forestilling om deg selv har du det men du evner ikke å forstå at det er på en helt annen måte enn du tenker. I morgen klokken 12 får vi påstanden om Norgeshistoriens største massemorder hvor han massakrerer forsvarsløse barn med en automatrifle med infrarødt sikte og kaller seg selv ridder. Denne massemorderens handlinger greier du å sammenligne med de politiske virkningene av et demokratisk valgt parti i et land som det overveldende flertall mener det er godt å leve i - for endog deg som får si din mening på en så bisarr måte som du gjør.

Start en sivilisert diskusjon om den rødgrønne regjeringens politikk, for det er en koalisjon uten å rette alt ditt hat mot den ene koalisjonspartneren - arbeiderpartiet.

Vi får se hva dommen blir, men ditt forenklede syn på en kompleks verden er skremmende og naiv.

Det er natt og andre får ta resten av diskusjonen med deg om noen gidder.

Lenke til kommentar

Nazist = Nasjonalsosialist. Hva gjør at du plasserer disse ute til høyre som en motpol til konvensjonell sosialisme? På denne venstre-høyre-aksen vil jeg si at høyresiden står for konservatisme og støtte for privat virksomhet (kontra statlig).

• Liker 1
Lenke til kommentar
At så mange har stemt til fordel for ABB, sier vel litt om dette forumet eller at noen opererer med mange ulike nick her inne for å prøve og manipulere resultatet til sin fordel.

Selv stemte jeg Breivik, men det var kun for å få de noen lunde likt. Jeg mener det er viktig at man også retter søkelys på Ap sin feilslåtte politikk, som over tid sannsynligvis ødelegger flere liv enn Breivik gjorde på noen timer. Tar man med helsepolitikken til Ap vinner de overlegent. Innvandringspolitikken har jeg ikke tenkt over, det er jo mye man må tenke over da.

Lenke til kommentar

Nazist = Nasjonalsosialist. Hva gjør at du plasserer disse ute til høyre som en motpol til konvensjonell sosialisme? På denne venstre-høyre-aksen vil jeg si at høyresiden står for konservatisme og støtte for privat virksomhet (kontra statlig).

Kunnskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
At så mange har stemt til fordel for ABB, sier vel litt om dette forumet eller at noen opererer med mange ulike nick her inne for å prøve og manipulere resultatet til sin fordel.

Selv stemte jeg Breivik, men det var kun for å få de noen lunde likt.

Det var en ærlig, men underlig begrunnelse. Pass bare på at du ikke ender i den subkulturen som ABB sier han henvender seg til.

Et velment råd til trådstarter. Vær varsom så du ikke fortsetter ABBs felttog. Din problemstilling i denne tråden er hinsides all respekt for de som ble rammet av ABBs massakre og terror. Ikke bare legger du skylden på ofrene, men du hevder å sette saken på spissen. I så fall setter du den på spissen på en høyst usakelig, uspiselig og spekulativ måte. Hovedmålet var AUF blant dem forsvarsløse barn og AUFs leder. Har du ikke annet å gjøre enn å sitte foran din Pc å servere konspirasjoner og spekulative tankekonstruksjoner, anbefaler jeg deg å ta deg en utdannelse.

Det gjelder også ham som ikke vet forskjellen på sosialisme og nasjonalsosialisme. Ta deg et kurs i politisk historie i Norge eller i utlandet.

Lenke til kommentar

Det var en ærlig, men underlig begrunnelse. Pass bare på at du ikke ender i den subkulturen som ABB sier han henvender seg til.

Du ba nettopp en av de få nordmenn som mener det stikk motsatte av ABB om å passe seg for å ende opp i samme kultur, sterkt gjort. Jeg vil heller si det er mye større fare for eksempelvis deg (gitt inntrykket jeg har av ditt politiske ståsted). ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Men hva mener du når du sier:

Vil det også si at du stemmer på politiske partier for å få balanse og ikke på grunn av program? I så fall er det en rar begrunnelse for meg personlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Heldigvis har jeg funnet et parti som står for noe annet.

Og det partiet er? Jeg antar at det er et lovlig norsk parti. Alle partier på stortinger er for eksempel lovlige.

Uansett hvilket parti du faller ned på er dine poster og din begunnelse ofte merkverdige for å si det mildt. Noen ganger kan det se ut som du stemmer for noe du er imot. Det finner jeg høist besynderlig.

Lenke til kommentar

Nazisme og sosialisme + kommunisme er motpoler. De ene ute til venstre og de andre ute til høyre.

Dette er noe sosialister har terpet på i alle år, men det blir ikke sannhet uansett hvor mye sosialistene prøver å overbevise oss om dette.

Nazisme og sosialisme er selvfølgelig det samme.

Nazisme er nasjonal sosialisme og den sosialismen vi har i dag er internasjonal sosialisme, altså ligger forskjellen, om vi kan falle det forskjell, kun navnet.

Kommunisme og sosialisme er også det samme. Kommunisme er det navnet som Karl Marx satte på sosialismen.

Sosialisme handler bla om å skape splittelse i folket og skape kunstige konflikter, og dette gjør sosialistene for å sikre sosialismens eksistens og for å skape en karriere for seg selv.

Denne høyre-venstre aksen, eller "motpoler" mellom høyre og venstre eksisterer ikke, det er kun noe sosialistene i samarbeid med andre politikere har funnet på for å splitte og kontrollere folket bla for å sikre sin egen makt.

Egentlig snakker vi kun om sosialisme, og om hvordan sosialistene jobber for å skape splittelse og konflikter for å undertrykke folket slik at folk ikke skal kunne bli enige og gjøre opprør mot sosialismen. Alle disse andre "ideologiene" er skapt av de samme folkene som skapte sosialismen, og de er alle skapt for å skape splittelse og konflikt, og dermed sikre politikernes egen makt og kontroll med folket.

Det fins som sagt ikke noen slike høyre-venste motpoler, det vi egentlig snakker om er en politikernes og myndighetenes kamp mot folket.

For uansett hvilken "ideologi" de regjerende myndigheter og politikere bekjenner seg til, så er politikerne stort sett enige seg imellom, og det er alltid folket som blir utnytte og som får svi.

Slik har det alltid vært, og slik vil det fortsette til denne verden går under.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det gjelder også ham som ikke vet forskjellen på sosialisme og nasjonalsosialisme. Ta deg et kurs i politisk historie i Norge eller i utlandet.

De barna som vet at nasjonalsosialisme og internasjonal sosialisme er to sider av samme ideologi er ganske smarte, og selvfølgelig vet du det også, du vil bare ikke innrømme det, for om folk flest fikk vite dette så faller både ap og hele sosialismen sammen.

Sosialistene er forøvrig i dag i ferd med å skape et internasjonalt totalitært styre, slik nazistene skapte et nasjnalt totalitært regim, for så å utvide dette nasjonale regimet til resten av verden.

Mao det samme som nazistene prøvde å få til ved hjelp av krig, det prøver nå dagens internasjonale sosialister å snikinnføre ved hjelp av politikernes samarbeid over landegrensene under dekke av avtaler og direktiver med bla EU og FN.

Den "politiske historien" som du sikter til, er forøvrig skrevet av sosialister.

Og man må være ganske lam i hodet for å unngå å forstå at sosialistene har gjort det de kan for å skape det inntrykket at sosialismen er totalt fordkjellig fra nasjonalsosialismen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nazisme og sosialisme + kommunisme er motpoler. De ene ute til venstre og de andre ute til høyre.

Dette er noe sosialister har terpet på i alle år, men det blir ikke sannhet uansett hvor mye sosialistene prøver å overbevise oss om dette.

Nazisme og sosialisme er selvfølgelig det samme.

Det er vel bare du selv som tror på dette tøvet. Jeg gjør som andre fornuftige medlemmer og forlater denne tråden. Budskapet som noen av dere desperat prøver å formidle faller på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar

Problemet ditt, og til mange andre, er at dere ser på staten som et uvesen som på ingen måte representerer folket

Hvordan kan du få det til at stten representerer folket, når de ikke vil høre på hva folk vil mellom hvert valg, men stadig påfører oss høyere skatter og avgifter samt innfører stadig mer overvåking og andre ordninger som er til ulempe for folk mot folkets vilje ?

Vi snakker om en stat og myndigheter som gir blaffen i hva folket vil eller sier., og som bevisst lar grupper i folket dø eller lide nød fordi de vil sikre sin egen makt og spare penger, som de også har inndratt fra folket for å betale for tjenester som vi likevel ikke får.

Hvordan kan du da få deg til å si at disse representerer folket, når de ikke bryr seg om folket men gjør som de selv vil ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...