Gå til innhold

Ap vs. Breivik, hvem har ødelagt flest liv?

197 stemmer

1. 1. Hvem har ødelagt flest liv

• Ap som med sin asyl- og innvandringspolitikk er (med)ansvarlig for en rekke drap, voldtekter og voldelige ran.
      93
    • Breivik med sine terrorhandlinger
      104

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Og AP har et timeskurs i voldtekt, drap og ran før man kan komme inn i Norge?

Diskuter emnet - spekuleringer fører til en useriøs diskusjon.

Nei, men de prioriterer innvandring fra primitive stammesamfunn og belønner kriminalitet så resultatet er det samme. De fikk advarsler om at det ville gå galt, de kunne se andre steder at det ville gå galt og de kunne se at det gikk galt i Norge, men Ap driter som kjent i at folk lider og dør pga. deres politikk, det er intensjonen som teller.

Et av de største eksperimentene på rase politikk endte med

• 30 milloner døde russere.
  • minst 6 millioner døde jøder.
  • Millioner av døde slavere og sigøynere.
  • Milloner av døde personer med ett eller annet avvik som ikke stemte med arisk raseteori.
  • Milloner av andre døde.

Kan hende er det et mer relevant tema for din tråd.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AP ødelegger utvilsomt flest liv, med Jens Stoltenberg i spissen.

"Fagfolk anslår at 7000 pasienter hvert år mister livet som følge av sykehusfeil, alle kategorier og årsaksforhold medregnet."

Dette er noe Jens bør stå til ansvar for, det er hannes oppgave å skaffe kompetente helseministere, noe den sittende ikke innehar.

http://www.moss-avis...usene-1.5628046

http://www.vg.no/hel...?artid=10094412

Endret av Catoa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

MANGE ofre og etterlatte legger skylden på Ap når innvandrere og asylsøkere dreper og voldtar (uten at dette må tolkes som om absolutt alle gjør det).

Du kan jo prøve deg med en rettssak.

Selv med en ren FrP regjering mener jeg at du ikke hadde kommet noen vei av følgende grunner:

1. Tredelingen av makten i Norge.
  2. Nå forventer jeg ikke annet av deg enn at du mener at domstolene også gjenspeiler den sittende regjering.
  3. Så om FrP skulle få makten alene med Siv Jensen som statsminister, ville du ikke kommet noen vei.
  4. Hadde du kommet noen vei med FrP ved roret, står ikke Siv Jensens utsagn dagen etter udåden om at

I dag er vi alle AUFere til troende

til troende.

Usmakelig problemstilling på fjortis nivå som bygger på Erasmus Montanus logikk. La den drukne i mye av den andre søppla som du og trådstarter serverer her inne. At dere ikke for lengst er jagd inn i den dypeste granskauen sier mer om hvor tålerante administratorene er her inne enn om hvor intelligente dere to er.

Lenke til kommentar
Det dypt tragiske er jo at du fører Aftenposten (Høires hovedorgan) som sannhetsvitne for din spekulative tråd
Her viser du hvor utdatert ditt verdensbilde er. Det er ganske lenge siden Aftenposten fungerte som noe organ for Høyre. Det er nå en tidligere AKP-er som er politisk redaktør i Aftenposten og de har dreid betydelig mot venstre.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
ABB er kun er ansvarlig for massakren og handlingen, men noen mener at et lovlig norsk parti lekte med ilden:

http://www.dagbladet...error/17555669/

Så du ser som et problem at noen klager på feil Arbeiderpartiet gjør, ikke at Arbeiderpartiet gjør feilene. Høres ut som om Nord-korea ville passet deg godt.

Fjortis.

Jeg bor i Norge og stemmer i Norge. Du ville nok sikkert trives bedre i et autoritært diktatorisk regime enn meg. Du går som en and, kvekker som en and og oppfører deg som en and. Dermed er du en and. Ertstatt and med ekstremist.

Jeg er som nevnt ovenfor liberal sosialdemokrat.

Lenke til kommentar
  • Milloner av døde personer med ett eller annet avvik som ikke stemte med arisk raseteori.

Å stoppe den frie innvandringen Norge i praksis har nå har null og niks å gjøre med rasepolitikk.

Ellers så lister du bare én av mange tragedier sosialistene har påført verden det siste århundre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg har et oppfølgingsspørsmål som er pinlig on-topic:

Hvem har gjort Norge til verdens beste land å leve i?

Breivik eller AP?

:thumbup:

Den nyansen evner nok ikke fjortiser å se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du mener vel AP, SP, SV, FrP, Venstre, Høyre og KrF??

Faktisk er AP det siste partiet på stortinget som satt full innvandringsstopp.

For øvrig ønsker jeg BEVISER på at det er AP som "slipper inn" innvandrere flyktninger.

---

Jeg har et oppfølgingsspørsmål som er pinlig on-topic:

Hvem har gjort Norge til verdens beste land å leve i?

Breivik eller AP?

Er det dermed gitt at ingen annet parti enn AP kunne gjøre landet vårt så "bra"? Nei.

Selvsagt kunne andre partier gjort det, men du har jo ikke forstått spørsmålet.

Lenke til kommentar

AP ødelegger utvilsomt flest liv, med Jens Stoltenberg i spissen.

"Fagfolk anslår at 7000 pasienter hvert år mister livet som følge av sykehusfeil, alle kategorier og årsaksforhold medregnet."

Dette er noe Jens bør stå til ansvar for, det er hannes oppgave å skaffe kompetente helseministere, noe den sittende ikke innehar.

http://www.moss-avis...usene-1.5628046

http://www.vg.no/hel...?artid=10094412

Enig! Og kongen står personlig ansvarlig for at jeg har hull i den ene sokken min, for det er hans ansvar å ansette statsminister, hvis ansvar det er å ansette arbeidsministeren, hvis ansvar det er [ ...] å ansette daglig leder i Dressmann, hvis ansvar det er å ansette selgere, som solgte meg en sokk som de VISSTE ikke ville vare mer enn noen år!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Fjortis.
DU klarer ikke i en eneste tråd å diskutere hva Arbeiderpartiet har gjort og gjør som er galt uten å komme trekkende med ville fantasier om et annet politisk parti som aldri har vært i regjeringsposisjon. Og når ikke engang den strategien virker så går du altså til navnekalling. :nei:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tro meg, denne tråden har INGENTING med hva AP faktisk gjør. Dette er en egoboost for "rettroende" hvor de kan sitte og preke for koret uten at de klarer å tolke teksten.
Da kan du jo belyse oss om hvorfor Ap ikke er ansvarlig for problemene deres innvandringspolitikk har skapt.

Klarer du faktisk diskutere Ap og hva AP faktisk har gjort uten å begynne å dra inn fantasier om andre partier som aldri har vært i regjeringsposisjon eller gå til personangrep? Nå har du sjangsen!

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Uansett, helse var bare et eksempel, dette blir vel strengt tatt en digresjon.

Det er absoutt on topic. Hvor mange tror du har fått ødelagt livet pga. Arbeiderpartiets symbolpolitikk innen helsevesenet?

Alle partier på Stortinget er for at alle i Norge skal få nødvendige helsetjenester dekket av det offentlige, men regjeringspartiene ønsker å organisere dette så ineffektivt at mange blir avhangig av egen pengebok for å få behandling i tide.

Nok en gang, symbolpolitikk gjelder ikke bare Arbeiderpartiet, men politiske partier generelt! Dessuten handler det som sagt om prioriteringer, noe alle politiske partier må ta hensyn til.

Nettopp og de prioriteringene kunne blitt verre med andre partier. Jeg kunne nevnt nærliggende eksempler fra kommunepolitikken i hovedstaden, men finner det så hinsides all fornuft og logikk å sammenligne en massemorders handlinger med konskevensene av et lovlig demokratisk valgt flertall at jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Å stoppe den frie innvandringen Norge i praksis har nå har null og niks å gjøre med rasepolitikk.

Ellers så lister du bare én av mange tragedier sosialistene har påført verden det siste århundre.

Siste kommentar. Jeg er nok mye mindre sosialist enn du er nasjonalsosialist, dvs. nazist. Jeg er liberal sosialdemokrat.

Jeg forsvarer langt fra alt det den rødgrønne regjeringen gjør, men her inne skal man lete med lupe etter tråder som diskuterer deres politikk på en balansert voksen måte.

Denne tråden er jo et glimrende eksempel på nivået i kritikken av den rødgrønne regjeringens politikk generelt og arbeiderpartiets program spesielt.

Lenke til kommentar
Ja, man skulle nesten tro TS ikke var ute etter debatt :ph34r:
Ja eller så er han en person hvis hovedhensikt er å stjele andres tid. Jeg har en mistanke om det.
Jeg prøver å diskutere Ap og konsekvensene av deres politikk. Sosialistene er jo et oppkomme av avsporinger og personangrep for å unngå å diskutere dette. Og at de slettes ikke ønsker å diskutere Arbeiderpartiets politikk hindrer dem ikke fra å poste mye i tråden. :rofl: Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er Hannes oppgave å skaffe kompetente helseministere? Hvem er denne Hanne?

For å si det sånn, jeg stemte på Breivik i avstemmingen, og sier meg helt enig med skeptikerne i tråden. Sammenligningen er ytterst søkt, og ikke interessant i det hele tatt. Ikke fordi det er støtende å sammenligne APs politikk og Breiviks handlinger, men fordi det rett og slett er lite treffende.

Politikk er like mye fordeling av byrder som det er fordeling av goder. Og det vil alltid være noen som får den harde enden av stokken, slik er det bare. Å sammenligne prioriteringer som regjeringen (og ikke bare AP) har vært nødt til å ta, med drapet på 70+ uskyldige i kaldt blod viser etter min mening en fundamental mangel på forståelse for hvordan politikk egentlig fungerer.

Observerer ellers at de med meninger som faktisk er verdt fem øre for lengst har trukket seg ut av tråden. Jeg gjør herved det samme.

Lenke til kommentar
Denne tråden er jo et glimrende eksempel på nivået i kritikken av den rødgrønne regjeringens politikk generelt og arbeiderpartiets program spesielt.

Versågod: kom med et flammende forsvar for hvorfor så mange skal få livene ødelagt av drap, voldtekter og voldelige ran som er en konsekvens av innvandringspolitikken som Ap er hovenansvarlig for, eller hvorfor Ap ikke er ansvarlig for politikken som er ført.

Og prøv for en gangs skyld gjøre det uten å dra inn partier som aldri har vært i regjeringsposisjon og uten å gå til personangrep. Ta det som en utfordring!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du går som en and, kvekker som en and og oppfører deg som en and. Dermed er du en and. Ertstatt and med ekstremist.

Dette passer jo veldig godt på deg.

Og at du bruker dette for å stemple de som ikke er enig med deg, tyder jo nettopp på at du selv er en slik ekstemist som du beskylder andre for å være hvis de våger å mene noe annet enn du selv gjør.

Jeg er som nevnt ovenfor liberal sosialdemokrat.

Dette sier dere alle sammen, men dette er bare en "kamuflasje" for å skjule at du ersosialist.

Sosialister bruker mange fine ord for å skjule hvem og hva de virkelig er,men tiden er kommet for å avsløre sosialistene og hva de står for.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja, det stemmer at tidligere var Ap en forkjemper for offentlige ytelser og folks rettigheter, og det var reell politisk motstand mot dette. Idag er situasjonene reversert, idag er det Ap som er bremseklossen. Bare se hvordan de nekter å gi pasienter eller pensjonister juridisk bindende rettigheter som enkelte partier vil gi dem. Ap ønsker at folk skal stå i en lang kø med luen i hånden og takke dem hver gang de får noe de allerede hadde rett til.

Idag er regjeringspartiene også de eneste som er imot at folk skal få samme helsestell uavhengig av pengebok, selv om de bløffer med gammel retorikk som sier det motsatte.

Du viser et slikt hat mot Ap at du kan utvikle en psyke som minner om ABB hvis handlinger du setter opp mot Aps politikk, et demokratisk valgt parti. Ved å gjøre det sammenligner du meg som stemmer Ap med ABB.

Nå er det enda ikke avgjort om ABB var gal (psykotisk) eller en fanatisk politisk ideolog.

Jeg liker å sette ting på spisen, og kan også spille djevelens advokat. Det har holdt til at jeg flere ganger her på forumet har fått beskjed om at noen skal "melde meg til PST". At jeg er mot rasisme, vold og terror spiller ingen rolle så lenge jeg ikke alltid er politisk korrekt.

Du bør be noen om unnskyldning, Det er du nok ikke mann for der du sitter trygt bak ditt fjortistastatur.

Er du på vei inn i en psykose, er jeg virkelig bekymret for hva du kan komme til å gjøre eller oppfordre andre til å gjøre med ditt hat.

Lenke til kommentar

Jeg forsvarer langt fra alt det den rødgrønne regjeringen gjør, men her inne skal man lete med lupe etter tråder som diskuterer deres politikk på en balansert voksen måte.

Jeg tror dette er bare noe du sier for å fremstå som litt mer moderat.

Kan du nevne en eneste positiv ting som denne regjeringen har gjort for folket uten å ha baktanker med det ?

Og kan du nevne en eneste sak hvor politikerne hele tiden har vært ærlige og fortalt sannheten, og/eller latt være å utnytte sin stilling når det gjelder bruk av våre skattepenger på seg selv og sine egne prosjekter i utlandet, eller latt være å utnytte andre urettmessige fordeler som makten gir dem ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...