Gå til innhold

Ap vs. Breivik, hvem har ødelagt flest liv?

197 stemmer

1. 1. Hvem har ødelagt flest liv

• Ap som med sin asyl- og innvandringspolitikk er (med)ansvarlig for en rekke drap, voldtekter og voldelige ran.
      93
    • Breivik med sine terrorhandlinger
      104

Anbefalte innlegg

Ap som med sin asyl- og innvandringspolitikk er (med)ansvarlig for en rekke drap, voldtekter og voldelige ran.

Slik jeg ser det, så burde det positive med AP sin asyl og innvandringspolitikk taes med her..

Breivik sin handling har kun ødelagt liv og så vidt jeg vet, ikke reddet noen liv..

Mens innvandrere kan stå for ett antall reddet liv i Norge. Så vist man skal se på hvem som er verst av AP og breivik.. Og man skal la AP stå ansvarlig for alt som skjer i landet, så burde det være med hvor mange liv som er reddet, også hvor mange som er blitt ødelagt.. Også sammenlignet det med Breivik..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flertallet er per definisjon enige i enhver beslutning som tas i et demokrati. Dersom de er uenige vil de stemme inn partier som vil omgjøre avgjørelsen.

Og den bullshiten om individet vs. flertallet er akkurat det: bullshit. Flertallet ER viktigere enn individet, nettopp FORDI flertallet er FLERE INDIVIDER. Hvis du tror det er annerledes, så har du som sagt den fulle frihet til å forlate landet til fordel for et land hvis politiske system er bedre for deg. Hadet!

Ja, flertallet er flere individer, fikk med meg det. Men, du går som sagt ut ifra at dette flertallet er en "organisk enhet". Det er jeg uenig i. De er et flertall som stemte på et parti, det er det eneste de er enige om.

Jeg ser du ikke svarte på spørsmålet. Jeg kan bare gå utifra at du mer enn gjerne hadde gått dør til dør selv da, og samlet inn til fellesskapet med pistol. Det er det du står for.

Du får flytte da, om du en eller annen gang blir ranet. Du har bare deg selv å takke vet du.

Så det eneste du har å komme med er stråmenn? Pell deg til helvete ut av tråden, landet, og mitt åsyn. Hvis du er den jeg tror du er, så har vi hatt denne diskusjonen før, og du var ikke stort mer suksessfull da enn du er nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så det eneste du har å komme med er stråmenn? Pell deg til helvete ut av tråden, landet, og mitt åsyn. Hvis du er den jeg tror du er, så har vi hatt denne diskusjonen før, og du var ikke stort mer suksessfull da enn du er nå.

Jeg har ikke brukt stråmenn. Du har skrevet at flertallet er viktigere enn mindretallet, og har ikke gitt uttrykk for for noen begrensninger i dette synet. Siden du ikke har utdypt dette synet etter at jeg har spurt deg om å gjøre det, så kan jeg som sagt bare gå utifra at flertallet, for deg, eier mindretallet. Dette innebærer isåfall slaveri og ran.

Om du klarer å konstruere et logisk argument som beviser at skatt er bedre enn ran er jeg meget interessert.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det blir som de derre Holocaust fornekterne.

"Det må være lov å stille spørsmål"

Nei. Det ikke være lov når spørsmålet er totalt blottet for intelligens og logikk.

Skjerp deg..!

Skal vi skylde på foreldrene til alle AP politkere for at de oppdro barna feil også?

Nei vet du hva.

Stiller meg bak denne.

Vi kan dra den enda lenger. Jippi!

- Mann mot natur. Hvem har egentlig ødelagt flest liv?

Men fra spøk til filosofi. Forstår jo at noen trenger en plass å legge fra seg sinne og frustrasjonen sin.

Hjernens stadige trang til forklaringer antar jeg.

Men syntes det ble litt korttenkt med avstemning, eller kanskje ikke?

-En får jo tydelig servert ideologipunktene til mange nordmenn her inne på denne måten.

Lenke til kommentar

"Du vet godt at du tar feil." Hvordan i alle dager er det å leve i din dimensjon? Jeg skjønner at du selv tror at du er veldig intelligent, men absolutt ingenting jeg har sett får meg til å tro at du vet det minste om meg. Det er ikke negativt, jeg vet ingenting om deg heller. Det er derfor vi diskuterer SAK og ikke person på dette forumet.

Hvem som har rett var mer eller mindre en omskriving av spørsmålet for å spare litt tid, men jeg kan godt gjøre det om igjen:

Hvis det ikke er nok at flertallet er enig i beslutninger som tas, hvem skal da ta beslutningene? Mindretallet? Høyesterett? Du? Gud?

Edit: Take your time. Jeg skal legge meg.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om du klarer å konstruere et logisk argument som beviser at skatt er bedre enn ran er jeg meget interessert.

Hva har det temaet i denne tråden å gjøre? Er ikke det spørsmålet tilbakevist i denne:

Skatt - en form for tyveri?

monster tråden?

Fortsett diskusjonen der.

Denne tråden er som allerede nevnt et usmakelig angrep på AUF og Arbeiderpartiet og burde stenges når man ikke har annet å gjøre enn å tygge drøv på gamle temaer som er besvart i andre tråder.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er vanskelig å legge fra seg en agenda når den er relevant for nesten alt av diskusjoner.

Da stryker du til stil på ungdomsskolen om du ikke kan holde deg til et tema.

Lenke til kommentar

Omskrivning? Det der kalles å ro. Hadde du avstått fra å komme med åpenbart ukorrekte påstander, så hadde du garantert spart tid.

Du hadde hele natten og store deler av dagen, og det var det du kom frem til? Stråmenn og referanser til "feil" uten å være spesifikk?

Du gjør din sak enorm skade, og jeg burde egentlig takke deg. Sånne som deg gjør at anarki aldri kommer på dagsorden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du gjør din sak enorm skade, og jeg burde egentlig takke deg. Sånne som deg gjør at anarki aldri kommer på dagsorden.

:yes::rofl::blush:

:thumbs::thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg liker ikke sånne folk. :)

Men du kan jo forsøke å skjerme oss fra slike kommunistiske "føleri-orgier?" :)

Er du begynt å se rødt overalt nå turbonello? Eller er det rødfargen du har problemer med?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...