EmmJay Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Noen kubikk større siden sist. Les hele saken Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Lastet ned spillet i går, og arrangerte spillekveld med et par stykker! Lenge siden det har vært så mye humor i stua uten alkohol innblandet, men var til tider masse frustrasjon også! Helt genialt spill, og er for meg et av de beste XBox Live spillene som finnes.. Lenke til kommentar
Øivind_InnleggNO Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 For meg så har Trials-spillene gitt vanvittig "bang for the buck", mer enn noen andre spill. Trials 2 kjøpte jeg på tilbud for 5 Euro, og det har jeg spilt ca. 90 timer. Trials HD vet jeg ikke, men jeg har spilt det nok til å klare alle brettene, og det tok meg lang tid å klare de siste på Extreme. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å bruke minst like lang tid på dette. Trials-spillene har gitt meg mye mer spilletid enn enkelte spill jeg har betalt 500 kr for, og jeg ville ikke nølt med å kjøpe Trials Evolution selv om det kostet så mye. 100 kr er egentlig latterlig billig for så mye moro. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Storkoste meg med Trials HD. Prøvde såvidt det nye igår - gledar meg til å få spelt det mykje i multiplayer. Og leveleditoren var morosam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå