Mephisto- Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Hei, jeg skriver for tiden en rimelig stor oppgave, kort sagt har jeg fordelt med seksjoner: Fordel, med forside, innholdsfortegnelse og forord. Denne delen har jeg brukt romertall på og er ikke i innholdsfortegnelsen. Hoveddel, som består av det produserte materialet mitt. Så er det slik at jeg har skrevet to artikler som skal vedlegges. Problemet nå er at jeg bruker "styles", altså heading 1-4 i oppgaven. I artiklene har jeg måtte bruke spesielle skrifter, skriftstørrelser osv. Men fortsatt har jeg brukt heading 1-4 her også. Problemet er da når jeg kopierer artiklene mine (2 stk) inn i hoveddokumentet (oppgaven), så fortsetter kapittelfordelingen på artiklene, altså 1. Introduksjon (i første artikkel) blir kapittel 8. Introduksjon osv.. Noen gode løsninger på dette? Edit, endra tittel, glemte å si at det er word =) Endret 19. april 2012 av Mephisto- Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hei, det er flere mulige løsninger på dette. Høyreklikk på den første overskriften i den første artikkelen og start tellingen på nytt. (Restart as 1). Slå av nummering dersom det ikke er ønskelig. Definere nye stiler som brukes på artiklene. Jeg vil også anbefale deg å bruke "section break" før appendixet, da du gjerne vil benytte deg av en annen type sidetall o.l. der. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Hei, det er flere mulige løsninger på dette. Høyreklikk på den første overskriften i den første artikkelen og start tellingen på nytt. (Restart as 1). Slå av nummering dersom det ikke er ønskelig. Definere nye stiler som brukes på artiklene. Jeg vil også anbefale deg å bruke "section break" før appendixet, da du gjerne vil benytte deg av en annen type sidetall o.l. der. Mvh, Beej80 Takker for svaret, men det fungerte ikke helt slik jeg skulle ønske. De forskjellige løsningene (gode som de var) skapte hver for seg noen andre problemer. Det jeg tror jeg ønsker å kunne fjerne all formatering i artikkelen. Fant under paste special, men da forsvant alle bilder, likninger og tall på kapittler. Noen gode andre ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå