Gå til innhold

[Løst] SpendOn Gavekort

Utropstegn

Anbefalte innlegg

God dag.

For en liten stund siden så valgte jeg å kjøpe et SpenOn Gavekort fra en narvesenbutikk og fylte det opp med penger. Kortet ble koblet opp mot en Paypal bruker slik at det kunne brukes over nett.

Etter dette skulle det brukes til internetthandel, men etter litt fram og tilbake så bestemte jeg meg for å avbryte handel på grunn av suspekte kinesere av den grunn at de ba meg om førerkortet mitt og passet, noe som jeg ikke føler er greit å dele med ukjente over nett.

Så da avbrøt jeg handelen og paypalstatusen er satt til "Canceled" dette gjorde jeg i forrige uke, den 12.04 og enda har jeg ikke mottatt noen type refund på pengene. Er ikke sikker på hvem jeg skal kontakte da SpenOn kke tilbyr noen form for kundeservice annet enn et nytt kort om jeg mister mitt gamle. Visa hadde en lignende spørsmål og svar side som SpenOn, men det sier ikke stort om når jeg vil få pengene tilbake. Paypal hadde en automatisk kundeservice epost som sa det ville ta 2-5 arbeidsdager, men kunne ta opp til 30 dager, men dette kom ann på kredittkortselskapet.

Noen som har en ide når jeg vil kunne motta tilbakebetaling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dag.

For en liten stund siden så valgte jeg å kjøpe et SpenOn Gavekort fra en narvesenbutikk og fylte det opp med penger. Kortet ble koblet opp mot en Paypal bruker slik at det kunne brukes over nett.

Etter dette skulle det brukes til internetthandel, men etter litt fram og tilbake så bestemte jeg meg for å avbryte handel på grunn av suspekte kinesere av den grunn at de ba meg om førerkortet mitt og passet, noe som jeg ikke føler er greit å dele med ukjente over nett.

Så da avbrøt jeg handelen og paypalstatusen er satt til "Canceled" dette gjorde jeg i forrige uke, den 12.04 og enda har jeg ikke mottatt noen type refund på pengene. Er ikke sikker på hvem jeg skal kontakte da SpenOn kke tilbyr noen form for kundeservice annet enn et nytt kort om jeg mister mitt gamle. Visa hadde en lignende spørsmål og svar side som SpenOn, men det sier ikke stort om når jeg vil få pengene tilbake. Paypal hadde en automatisk kundeservice epost som sa det ville ta 2-5 arbeidsdager, men kunne ta opp til 30 dager, men dette kom ann på kredittkortselskapet.

Noen som har en ide når jeg vil kunne motta tilbakebetaling?

Svarer du ikke på dette selv? "Paypal hadde en automatisk kundeservice epost som sa det ville ta 2-5 arbeidsdager, men kunne ta opp til 30 dager"
Lenke til kommentar

Det har nå gått 8 dager siden jeg avbrøt handelen og jeg har tatt kontakt med SpenOn via deres kundeservice som egentlig kun er der om du har mistet kortet ol. Vi får se hva de svarer.

Kan ikke tro at det vil ta opp til 30 dager... Det er jo helt latterlig.

Lenke til kommentar

Etter mye prating fram og tilbake med SpendOn fikk jeg er ordentlig svar fra de, da de sa at pengene var på kontoen min, men de var reservert. Måtte sende de en epost i dag og de svarte rimelig kjapt, pengene er nå i min besittelse igjen. Tok bare 11 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...