TorsteinB Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg et XFX ProSeries Black Edition 1250w. Når jeg skal skru på datamaskinen kommer det bare et lite klikk fra strømforsyningen og det skjer ingen ting. Jeg har et Asus M4A77T hovedkort, og lurer kanskje på om det er for "utdatert" for strømforsyninga. Håper på raske svar da jeg har lyst til å få pcen i gang igjen så fort som mulig Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kan godt tenkes det er en defekt PSU. Hovedkortet ditt er på ingen måte "utdatert", da skal man mange år tilbake i tid. Du er sikker på at 24pins og 4pins kablene som går til hovedkortet sitter godt? Du kan prøve med en jumpstart (google it) og hvis den fremdeles ikke kvikner til kan du nok konkludere med at den er DOA. Lenke til kommentar
TorsteinB Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Har sjekket 24pins og 4pins kablene flere ganger, og de sitter godt. Skal prøve med en jumpstart og se hva som skjer Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
TorsteinB Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Det funket ikke. Da må jeg bare sende den tilbake til komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå