herzeleid Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Syntes det var utrolig bra. Litt mer interesangt enn å meie ned randoms i COD Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Helt enig, fps sjangeren har jo stort sett vært dominert av heseblesende rask action hvor det er bare å pepre ned alt i synsfeltet. Så det her falt veldig godt i smak, og for meg som er veldig "mettet" av fps markedet var det virkelig en frisk pust. Får håpe demoen representerer stort sett hvordan spiller er, at det ikke tar noen tullete vendinger i full versjonen. Selv om jeg tviler på det, sitter egentlig å vurderer hvilke plattform jeg skal spille det på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det funket så bra på PC at jeg går lett for den versjonen. Dessuten er jeg elendig til å sikte med håndkontroller, og dette er jo i tillegg et sniper-spill Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Var ganske vanskeleg på på "Sniper Elite" (fordi "hard" er ikkje elite nok), fekk aldri heilt kjensla for drop og drift og sånn. Drift var mindre dramatisk enn eg trudde, drop mykje verre. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Følte at "Sniper Elite" ble alt for lett i forhold til 1ern. Brukte ikke mer enn en 10 minutter på det vanskeligste uten å dø. Det at man regenerer hp ødela mye for meg + at demoen var veldig lineær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå