sondre97 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Hei! Jeg skal skaffe meg en yamaha tzr 2012 modell. Jeg har hørt at tzr er en stor moped, og lurer på sånn ca hvor høy man burde være... Jeg er ikke store karen selv, er vell knapt 1,65 og har hørt at setehøyden på de er ca 80cm? Noen som eier en tzr og vil si hvor høy man burde være? Jeg er veldig taknemmelig for svar Endret 18. april 2012 av sondre97 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kjenner mange jenter rundt din høyde som kjører tzr. Kjenner også gutter på 10 cm til som kjører tzr. Så det skal nok gå fint, altså 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 En TZR er en "racing"-sykkel, eller liggesykkel, og derfor er setet veldig lavt. Det vil nok gå fint, men det kan hende at du må være på tærne. De aller fleste motorsykkelbutikker fører TZR, så stikk innom og prøv en. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er vel ikke snakk om hvor høy du må være, heller hvor liten du må være. De aller fleste jenter vil passe en slik sykkel, men hvis du er helt usikker så tar du turen innom en motorsykkelforetning og prøver en, som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå