krix Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 hva er aldersgrensen for øl i Thailand? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Det vet jeg ikke, men det er akkurat det samme hva den egentlig er også. Jeg drakk akkurat det jeg ville, når jeg ville, og kjøpte hva som helst hvor som helst av ting du ikke får kjøpt når du er bare 16 år i Norge. Kiosker, butikker, barer... No problem. Dette var senest i fjor. Endret 18. april 2012 av jigaplow Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Tror ærlig talt ikke de bryr seg hvor gammel du er ... Så lenge du ikke går i bleier skal det ikke være noe problem Lenke til kommentar
krix Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 så jeg kan bli dritings? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 så jeg kan bli dritings? Jepp. Anbefaler deg å ikke drikke Lao Khao, dette er noe skikkelig dritt. Av øl burde du smake på Singha. Lenke til kommentar
krix Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 så jeg kan bli dritings? Jepp. Anbefaler deg å ikke drikke Lao Khao, dette er noe skikkelig dritt. Av øl burde du smake på Singha. skal ditt til vinteren:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå