bad__ip Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen her som har lakkert kabinett hos "profesjonelle" før, og som vet om resultatene er verdt det i forhold til pris? Har sendt ett par mail vedrørende pris nå, og aner ikke hva jeg kan forvente. Vil lakkere mitt Obsidian 800D, tentke bare lakkere det i blank svart metallic eller noe lignende, innvendig og utvendig. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noctua sine vifter er ganske bra, men de har en spesiell farge da :-P Det blir nok ikke noctua nei:p Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Schyte Gentle Typhoons AP13 til 120mm plasser, Thermalright TY-140 til 140mm plasser. Viftekontroller.. Enten NesteQ MaxZero eller FanMax (de kan kontrollere 4pins-vifter også), Schyte 5.25" Pro eller Server, Lamptron Touch, Nzxt mesh (husker ikke helt hva den het). Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) edit: nevermind, jeg er blind som et uvær. Poster i vannkjølingsdelen som jeg plutselig fant nå istedet. Endret 5. mai 2012 av Brian Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg skal modde min antec fusion max kasse. http://store.antec.com/Product/enclosure-veris_media/fusion-remote-max/0-761345-15727-8.aspx Venter på en dremel bare. Skal skjære ut en bit foran, sånn at jeg får satt inn denne: http://www.nzxt.com/new/products/fan_control/sentry_lxe Tror det kan bli rimelig tøft Hvis jeg får det til da.. 1 Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hei, litt off topic kanskje men jeg lurer på om ett par stk av slik lysrør ala dette holder hvis jeg skal ha lys i et Corsair 650D? Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 Har akkurat fått sleeving min fra ebay, så jeg har begynt litt smått :-D Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har noen prøvd å lodde om 24pin's kontakten til baksiden av hovedkortet? Har lyst til å få kabinettet enda mer naziryddig Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2012 UPDATE: Endelig ferdig med PCI-e strømkablene. Tok "bare" 5 timer, og brukte "bare" litt under 20m med 4mm sleeving :-P Her er resultatet, jeg ble veldig fornøyd :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå