Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne tråden her er for de som vil diskutere modifikasjoner og lignende. Innhold som passer inn er jo selvfølgelig casemods, men også andre mods, slik som LED-lys montering f. eksempel.

Jeg kan jo starte med å si at jeg holder på med montere inn LED-lys i en vifte der det ikke har det fra før av. Har også akkurat laget et lite bakgrunnslys, med fire LEDs, som skal lyse opp bak hovedkortet. Jeg har brukt en 3pin vifteplugg også en overgang til molex. For øyeblikket har jeg ikke PSU, da den er på reklamasjon, men har fått testet det med en molex strømforsyning fra 230v. Bilder kommer senere ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg har akkurat kuttet et hull i hk planen, slik at jeg får kablene bak plata. Har et coolermaster elite 310. Kan laste opp et bilde senere.

Lenke til kommentar

Nice :-D Jeg venter fortsatt i spenning på PSUen min, som Dustin har. Jeg syns de var overraskende trege :-P Men uansett, på CM HAF 932, der kan du, i 5,25" brønnene, bøye vekk noen pinner, og vips så har du et hull du kan føre massevis av kabler gjennom, og få et my cleanere kabinett med mindre kabelrot ;-)

Lenke til kommentar

Har prøvd en del å finne det, men finner ikke noe her til lands. Bestilte selv litt mesh fra mnpctech, Greie priser, litt dyr frakt da det er stort og litt utng, men pytt..

Prosjektene mine går desverre lite fremover :( Har problemer med å bestemme meg.

Lenke til kommentar

Har prøvd en del å finne det, men finner ikke noe her til lands. Bestilte selv litt mesh fra mnpctech, Greie priser, litt dyr frakt da det er stort og litt utng, men pytt..

Prosjektene mine går desverre lite fremover :( Har problemer med å bestemme meg.

Takk for svar :) Hvor mye ble det i frakt da? Vurderer selv å bestille der. Fant også mesh på frozencpu men der var vel frakten på 50-70$ els...

Lenke til kommentar

Takk for svar :) Hvor mye ble det i frakt da? Vurderer selv å bestille der. Fant også mesh på frozencpu men der var vel frakten på 50-70$ els...

Bestilte dette:
Hello, Tommy

Anything over 12" defaults to Priority Mail by the U.S.P.S. Here is your item total with Priority Mail shipping (no tracking, estimate 7 - 15 business days)

1x Mnpctech U-channel molding 6ft - $3.99

1x Scotch 4010 Tape - $6.95

1x Round Modders Mesh Sheet, 24" x 12" sheet - $24.99

1x 12" x 12" Transparent Acrylic Sheet, Clear - $10.99

Subtotal = $46.92

Shipping & Handling = $39.75

Total = $86.67

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nylig et 500R, tenkte jeg skulle proppe noe støvfilter i sidedøra siden jeg ikke skal bruke den vifta. Noen som vet hvor jeg kan få tak i filter skum-greier i passe størrelse?

Noen andre som har Carbide 500R og har tenkt at den viftekontrolleren er litt ... mild? Kunne tenkte meg å modde den etterhvert, men støvfilter burde duge foreløpig .

Lenke til kommentar

Okei, her er en liten "oppdatering". Skal ha noen lys i pcen min, men ville ikke ha kalde katoder, da de tåler veldig lite og blir ganske varme.

post-259789-0-72850600-1335564557_thumb.jpg

Slik kommer de til å se ut :-)

Kjøpte 2 sånne strips for 7$ på eBay.

post-259789-0-57423400-1335564639_thumb.jpg

Jeg kjøpte også 3pin vifteplugger på eBay. Ti stk. for 4$.

Også har stripsene ganske godt klister bakpå, slik at de sitter godt :-D

Pinouten ligger her:

http://www.allpinout...n_Fan_Connector

Edit:

Har nå laget en Y-kabel for å få de på en 3pin linje, itillegg har jeg også loddet på en bryter så jeg kan slå de av og på :-)

Endret av stepking2
Lenke til kommentar

Tenkte å bytte ut alle stock viftene og fylle kabinettet i broren min sitt cooler master cm 690 ii advanced, fordi pcn bråker ganske mye og f.eks rammen blir sykt varm, nesten før man brenner seg når man tar på den. Noen som har tips til vifter? Vurderer be quiet eller phobya. Usikker på om det skal være leds eller ikke

Endret av paithlezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...