Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

heisann.

jeg er en gutt på 14 år som liker en jente veldig godt, mi har god kontakt og kjemien er god. merker att ho liker meg, men og att ho er usikker på om eg liker ho... men det er ett dillema, hun liker flere :realmad:. hva skal jeg gjøre for og få ho til og bli min? og har noen flørte-tips? er veldig dårlig på dette...

Anonym poster: 10f7fcc93256d005347713f301c4246a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg gjør alt det der... men liksom ho er litt rar på den måten,

att når eg er med ho flørter hun med meg.

vis det kommen en viss anna person flørter ho med han, men det går bra for han viser ingen interesse for ho.

og så er det en ho er tydelig forelska i men alle jente er det.

og så er det en som er eldre de har mye kontakt over internett men lite ellers.

det er og mange andre som hun "tvinner rundt fingeren", men de har gitt opp.

har noen tips til og flørting? for og vise att jeg føler samme måte, som hun føler for meg?

unnskyld for ett litt rotete innlegg... Anonym poster: 7078267a22cce2a2eb436630182a7bed

Lenke til kommentar

Ah, fjortisforelskelser. Savner den tiden. :love:

Hvor gammel er hun? Hvis hun er like gammel som deg, er det som noen skriver over her sannsynlig at hun ikke vil binde seg så tidlig. Det er også mye mulig at hun ikke er bevisst på at hun flørter, jenter i fjortenårsalderen er ikke alltid helt klar over hvilken effekt de har på gutter i samme aldersgruppe ;)

Av flørtetips har jeg nok ikke så mye å komme med som funker på fjortenårige jenter, men lett kroppskontakt, øyekontakt og smiling har en tendens til å fungere på de fleste aldersgrupper :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...