TheXboxFreek Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Skal fabrikkinnstille min Packard Bell IPower, men finner ikke ut hvordan.. Har søkt litt på Google, men ingen treff som gir meg korrekt info. Har ikke noe CD, hvis jeg egentlig skulle hatt det. Hvordan fabrikkinstiller jeg en pc uten CD? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 du kan laste ned en Windows ISO fra nettet. da mener jeg ikke pirat, men det finnes enkelte steder der man kan finne linker til noen som faktisk er lagt ut av microsoft selv antar linken vil slettes hvis jeg legger den ut, selv om det ikke er pirat... greia som gjør at dette ikke er ulovlig er at ett eller annet sted på PCen din skal det være ett klistrmerke med en produktnøkkel til Windows. så du har kjøpt windows. og trenger bare installasjonen antar at du har Windows 7? dette vil egentlig gi deg helt ny installasjon av windows, ikke PB sin versjon fylt med bloatware Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har Windows Vista Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 tror ikke det ligger noen lovlige ute av det :/ Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Er det ikke et program på pc'n eller en f-knapp ved oppstart? trykker på f2, men finner ikke noe "set back to factory settings" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå