robertaksland Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) På iOs fikk jeg demonstrert Peaks, som navnga alle fjelltoppene i nærheten. Det finnes en håndfull tilsvarende apps til Android, men ingen av dem jeg har funnet har norske fjelltopper. Finnes det virkelig ikke? Endret 18. april 2012 av robertaksland Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Norgeskart viser alle fjell i nærheten. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Norgeskart viser alle fjell i nærheten. Takk for det, men jeg var ute etter noe som var like fancy som Peaks på iOS. Er lei av at disse Apple-folkene mobber oss for at ikke telefonene våre kan det samme som dem, og akkurat Peaks er noe jeg virkelig savner. Lenke til kommentar
christianb Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg vet ikke om noe tilsvarende Peaks for Android. Men denne appen som jeg har laga viser et "kompass" som gjør litt av det samme:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.spillby.android.norskefjell Egentlig hadde jeg tenkt å utvide den appen sånn at den også kunne vise navna på en AU-måte som Peaks gjør. Det burde i teorien være enkelt, jeg har jo alle dataene jeg trenger for det. Men jeg klarte rett og slett ikke å forstå hvordan man konverterer punktene på riktig måte. Har heller ikke funnet fullstendige formler for å gjøre det på nettet noe sted. Blir veldig glad viss noen klarer å hoste opp fullstendige formler for hvordan dette gjøres 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå