Erroneous Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Greit nok at regningene må betales, men denne Battleship-annonsen er horribel. Stor og blinkende, et massivt irritasjonsmoment i vanlig bruk av sidene deres. 3 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Må si meg enig med overnevnte. Adblock er genialt. Forøvrig så jeg denne anonsen på jobb i dag hvor adblock ikke er installert og den er i overkant stor :/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg blokkerer ingenting på diskusjon.no, fordi det er en super tjeneste jeg bruker gratis. Må uansett stille meg bak de andre her, på Mine Innlegg må jeg på noen skjermer scrolle ned før jeg ser trådene. Et relatert ønske: Reklamen lastes som regel inn _etter_ resten av siden. Noe som gjør at når reklamen er ferdig lastet, blir alt innholdet dyttet ned. Det hopper, og jeg trykker på feil tråd. Om størrelsen kunne blitt satt før annonsen ble lastet inn, kunne det vært et blankt område istedenfor at innholdet blir dyttet rundt. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Alt for stort toppbanner. Lar vanlegvis ads herifrå få leve, men den der vart blokkert tvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå