stiaas Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nå vil Forbrukerombudet at mobiloperatøren tar et større ansvar for mobilregningen din. ? Du risikerer å måtte betale for noe du ikke har kjøpt Lenke til kommentar
Daululu Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ikke tror på One Call . De lurer deg til en felle , fordi de første regningene er mye mindre men etter på øker de regningsbeløp enda mere mens du bruker ikke så mye som før . Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Synes det kommer dårlig fram at dette omhandler hovedsakelig ikke selve operatøren, men innholdstjeneste selskapet som sender ut fakturaene til operatørene som igjen er lovpålagt å viderefakturere forbrukeren. Daululu, det er jo selvfølgelig bare tull. Hvis fakturaen din øker gradvis betyr det bare at du har ekstra kostnader slik som innholdstjenester. Eller bare ringer mer... Be om en spes faktura over en lang periode å gå igjennom denne. Men er veldig flott at forbruker forbrukerombudet jobber for at slike tjenester skal være lettere for forbruker å forstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg