AThought Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Heisan Jeg lurte på om det er noe forskjell på å bruke Sata 6.0 porter fra Marvel eller Intel ? Har begge muligheter på mitt hovedkort, hørte det var en som sa han ikke likte Marvel porter, er det en grunn til dette? Takk for svar og hjelp Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Så lenge du kjører windowsdisken på Intelkontrolleren, er det hipp som happ ellers. Lenke til kommentar
AThought Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Windowsdisken? Du mener SSD'en? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Disken som Windows installeres på. Hvis du installerer Windows på SSD'en er det den ja Lenke til kommentar
AThought Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Aha, men hvorfor anbefaler dere intel sin? Min hovedkort manual ASUS P8Z77-V DELUXE anbefaler å bruke marvel sine til "vanlig bruk" og for maksimal ytelse av asus SSD caching. Uff, vet ikke hva jeg skal gjøre. hehe Fint om dere hjelper meg å velge utifra hva dere tror er best Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Intel sin skal være litt raskere, men dette merker du ikke forskjell på med mindre du tar en benchmark. Gå for Marvel sin du Lenke til kommentar
AThought Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 okei, har en intel 520 ssd. Kanskje jeg burde ta INtel uansett da? 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 okei, har en intel 520 ssd. Kanskje jeg burde ta INtel uansett da? Ja, gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå