Gå til innhold

Gamer PC 20k Budsjett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guru3D

Vis skjult innhold

Xbitlabs

Vis skjult innhold

OC-club

Vis skjult innhold

Benchmarkreviews

Vis skjult innhold

Du kan jo ta en titt på noen av gamer-korta til Asus, om du føler STX blir litt for mye audiophile, litt for lite gamer.

Spesielt Xonar Xense ser spennende ut! Les deg opp på tester om du finner noen :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaringer med Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Sound Card, ser ut som dette kortet er mer rettet mot Gaming med EAX 5.0?

Blir enten ASUS Xonar Essence STX eller Creative SB X-Fi Titanium HD

Det skal bare brukes til Hodetelefoner, med størst fokus på Gaming/FIlm

Endret av AThought
Lenke til kommentar

Hva slags type gaming? Casual eller competative CS/Quake Live/BF3?!

Jeg har ikke hatt noe utpgrega problemer med STX, men så er jeg heller ikke den som stiller høyest krav til lyd i spill. Dog er jeg litt skap-audiofil, med musikksamling utelukkende i FLAC, ASIO out, etc.. og der gir STX valutta for penga :D

Men, om du hører stor forskjell på STX og X-Fi titanium kan jeg aldri tenke meg, så om EAX-støtten er alfa og omega vil nok Creatives' kort være det beste kjøpet for deg.

De fleste STX tester sammenligner jo kortet mot X-Fi titanium, gjør de ikke? Burde ikke være noe problem å finne tester hvor de korta er satt opp mot hverandre.

Lenke til kommentar
  Sitat

Though the Essence STX is not pushed as a gaming card, we did play a handful of games with the card and found the sound to be quite good.

Quoted en side som testet kortet.

Er et kort for de som ikke er interessert i å putte alle pengene i høyttalere og fokuserer mer på hodetelefoner eller foretrekker stereo.

Går det mest i gaming så gå for Titanium HD kortet. Er veldig bra til spilling. Titanium HD ligger på lik linje med Xonar Essence STX så er vel samme hvilket du går for.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Heisan! (Oppdatering) Bygging i Corsair 550D

Har nå installert alle GT viftene, jeg brukte retail skruene som kom med kabinettets vifter, var dette greit? Uansett, ser nå at jeg egentlig bare trenger en Hard drive bay(Den nederste), skal bare ha en SSD der.

Er dette mulig og vil det da ikke bli noe forskjell? (På støy/ konstruksjons stabilitet ved å bare bruke en hardrive bay) Så ut som de to bayene holdt hverandre oppe?

Tusen takk for hjelp, faen hvor gøy det var å bygge PC! :):w00t:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm, hjelp?

Hmm, låsen på min ASUS P8Z77-V DELUXE, Socket-1155 var meget hard å få ned. Jeg hørte også en rar knitre/knirke lyd mens jeg presset ned. Er dette normalt?

Prossesoren er: Intel® Core i7-3770K Processor.

Jeg har låst den ned nå og det ser normalt ut, første gang jeg bygger. Kan jeg bare ha vært for overfølsom og for redd til å gjøre feil, og dermed trodd at noe gikk/er feil?

Jeg begynte å "dytte nedover veldig, veldig forsiktig men det ble ganske hardt midtveis. Har sett mange videor og de virket ikke så harde på låsen.

Lenke til kommentar

Så lenge du har satt prosessoren riktig ned i hovedkortet (dette ser du lett, da det egentlig bare èn tydelig måte å få den til å passe på), så er det ikke noe farlig. Den låsen er ofte hard å trykke ned, og det kan nok virke litt skummelt om det er første gang du bygger PC.

AThought skrev (På 8.5.2012 den 21.09):

Har montert hovedkortet utenfor kabinettet, festet en bracket under den for CPU vifte. Hva mente du egentlig?

Det han mente er de skruene som skal mellom hovedkort og kabinett, slik at det blir litt luft imellom. Hovedkortet skal ikke ligge inntil kabinettet.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...