Tim Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvor blir det av de gode RTS spillene? Jeg mener der man bygger base og produserer enheter. Er det slutt på dette? Det siste gode var vel Starcraft 2? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ingen av gutta med penger som har hørt om RTS det eneste de har hørt om er 20mill solgte MW3 kopier.... 2 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ser mye av det samme. Det er bare MW3 drit nå om dagen.. Holder meg til Company of Heroes, tidenes beste RTS. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Men of war har nettopp kommet med nytt spill, jeg brukte 2 og en halv time på andre brett, på slutten hadde jeg bare en dude igjen og måtte finne en måte å drepe 20 tyskere på. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Trist at det skal være sånn. Men de tjener vel penger på RTS også? Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Hvor blir det av de gode RTS spillene? Jeg mener der man bygger base og produserer enheter. Er det slutt på dette? Det siste gode var vel Starcraft 2? Det er ikke så mange slike lenger.Virker ikke som de vil eller greier å lage slikt lenger. Jeg spiller fortatt Supreme Commander 1 med utvidelsespakken Forged Alliance.Det finnes som jeg har nevnt et utall ganger her på forumet også en Supreme Commander 2, men denne er elendige greier. Føler det er min "plikt" å opplyse uinnvidde om dette.Anbefaler SupCom 1, selv om det er ganske gammelt(2007) Det kan være vanskelig å få tak i, og utvidelsespakka er nærmest helt umulig å få fatt i.Kan hende noen utenlanske nettbutikker har det. Men det var kanskje ikke det du var ute etter, for her er det ingen utvikling fra steinalder til vår tid, men kun en futuristisk setting hvor en har noen oppgraderinger tilgjengelig etterhvert. Endret 25. april 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
magneman Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ser mye av det samme. Det er bare MW3 drit nå om dagen.. Holder meg til Company of Heroes, tidenes beste RTS. Hadde det kommet en oppfølger til CoH hadde jeg aldri trengt et nytt RTS. De fleste RTS-spillene for tiden er mer "indie", ikke at de kan kalles det, men de er laget av selskaper av mindre størrelse enn de som lager Call of Duty og slikt. Kommer standalone expansion til Sins of a Solar Empire snart, for å nevne noe. Kommer vel også en standalone expansion til Spellforce 2 snart. Det er vel kanskje ikke slike spill du så for deg, men er på utkikk etter typiske RTS-spill selv, og jeg må si det er en utfordring. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 SC2: Heart of the Swarm kommer også etter hvert, men det er vel en god stund til enda. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Satser på at C&C Generals 2 blir spiffy. Traileren her og det faktum at den bruker Frostbite 2 engine er jo just too damn sexy. 1 Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Satser på at C&C Generals 2 blir spiffy. Traileren her og det faktum at den bruker Frostbite 2 engine er jo just too damn sexy. Hadde nesten glemt at denne kommer.Skal denne bli bra så må de ikke vandre for langt unna opplegget som var i 1`ern. Dvs, dersom de begynner med slikt tull som manglende basebygging og neddumming, så selger ikke spillet. Dette er et spill som jeg vil spå kommer bli kjøpt nesten bare av gamle General fans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå