pl704 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 hvor kan jeg se filmer på nettet? Jaa, vet det er ulovlig, menmen.. jeg ønsker en side der jeg slipper å laste ned torrents, men som jeg kan se online.. Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) last ned fra piratsider og last ned undertekst til den på www.norsub.com hvordan du gjør dette er bare å søke husk at hvis f.eks filmen heter jarhead 720P 264x så må underteksten ha 720p og kanskje 264x i seg drit i ulovligheter.. det finnes ingen regler her i verden, du og jeg bestemmer fack the politi Endret 18. april 2012 av Tamriel Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) stagevu.com EDIT: Hvilken filmer skal du se? Endret 18. april 2012 av Rattlebone Lenke til kommentar
pl704 Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 last ned fra piratsider og last ned undertekst til den på www.norsub.com hvordan du gjør dette er bare å søke husk at hvis f.eks filmen heter jarhead 720P 264x så må underteksten ha 720p og kanskje 264x i seg drit i ulovligheter.. det finnes ingen regler her i verden, du og jeg bestemmer fack the politi last ned fra piratsider og last ned undertekst til den på www.norsub.com hvordan du gjør dette er bare å søke husk at hvis f.eks filmen heter jarhead 720P 264x så må underteksten ha 720p og kanskje 264x i seg drit i ulovligheter.. det finnes ingen regler her i verden, du og jeg bestemmer fack the politi jaja, men fuck tekst da? jeg kan laste ned fra piratebay, torrentz osv, men tar tid å laste ned da.. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kan du vennligst svare på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
pl704 Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 stagevu.com EDIT: Hvilken filmer skal du se? hmm, jeg tenker på å se noen bra skrekkfilmer. dvs: hostel, saw, texas chainsaw massacre etc. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Voddler har ein del filmar du kan streame gratis (og lovleg!) frå deira klient. Utvalget er ikkje nødvendigvis det aller beste, men ein finn nokre gullkorn inni der. Vil forøvrig anbefale "The Chaser", såg den forleden: fyrverkeri av ein film! Endret 20. april 2012 av Bikkebakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå