Gå til innhold

Ground Branch

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
"There are a lot of people that loved Red Storm Entertainment’s original Rainbow Six, Rogue Spear and Ghost Recon but the latest incarnations of those titles just aren’t what they want. To me, Ground Branch is for those people."

-John Sonedecker, Founder BlackFoot Studios, LLC and former original member of Red Storm Entertainment.

Håper virkelig dette tar av! Har fulgt spillet i noen år nå, og hvis både Ground Branch og Takedown (som nådde kickstarter-målet sitt) kommer ut neste år, blir det endelig liv i en død sjanger. Ghost Recon og Rainbow Six: Raven Shield er blant mine favorittspill. Dessverre har begge disse klassiske taktiske skytespill-seriene blitt konsollifisert til tredjepersons scripted action skytere de siste inkarnasjonene. Så Ground Branch er forhåpentligvis hva jeg har ventet på!

Høydepunkter:

-Tar våpen på alvor. Ingen kunstig balansering av våpen.

-Realistisk taktisk skyter med fokus på bevegelse og CQB.

-Ingen unlocks. Du får tilgang til alt utstyr, men må velge taktisk mtp. vekt.

-Realistisk ballistikk, prosjektilpenetrering, granater med fysiske fragmenter.

-Tilpasning av våpen/utstyr som påvirker bevegelighet/rolle.

-Ingen scripting av motstandere/situasjoner, som fører til dynamiske kamper.

-Realistisk helse. Ingen regenerering. Inkluderer skader.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Arma 3 kommer uansett, de selger jo Arma 2 som hakka møkk om dagen, Takedown(Støttet) har jeg ikke tro på da de har veldig begrenset med penger, Ground Branch kommer nok kun om kickstarteren blir en suksess.

Spiller selv Raven shield en gang iblant, men spillet ser litt gammelt ut, og en oppfølger hadde vært på tide. Kjøpte selv alle RB6 spill helt opp til Raven shield med utvidelsene. Lockdown kikket jeg på, og så aldri på det igjen. Vegas tullet gidder jeg ikke kommentere.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det første Vegas-spillet i håp om at det ville følge i forgjengerenes fotspor, men det var en scriptet tunnel shooter. Det hadde noen bra ting, men hjelper lite når kjernen er arcade. :(

Arma 3 blir nok bra, men ArmA har aldri handlet om CQB. Det finnes ingen skikkelige spill med et tightere fokus, så håper på Takedown og Ground Branch (selv om trenden til Kickstarter for GB ikke akkurat er lovende).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...