Gå til innhold

[Løst] Problemer med oppdatering av progamvare til HTC Wildfire S

Anbefalte innlegg

Hei

Samboeren min har en HTC Wildfire S, og til den har det kommet en programvare oppdatering. Det går helt fint å laste den ned, men når installeringen starter, virker det som det går fint til å begynne med, så kommer det opp en "feilmeldingskjerm". Vet ikke hva dette betyr eller hva som skal gjøres for å få oppdatert telefonen hennes. Legger ved et bilde av skjermen når oppdateringen stopper.

Håper noen kan hjelpe.

post-253067-0-31450500-1334756228_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tilleggsopplysninger:

Etter at telefonen får tidligere nevnte skjermbilde, trykker jeg inn begge lydknapper og power-knappen. Følgende feilmelding kommer opp i recovery-bildet:

Copying fotaBoot to /data/system for costomize reload...

Verifying current system...

assert failed: apply_patch_check("/system/framework/com.htc.resources.apk", "ad5affd7553144468e56f6803382c2089a8926d0". "bf6813ca56636dc8c0ab57225f10a1a741a45bfe")

E:Error in /sdcard/download/OTA_Marvel_S_HTC_Europe_2.14.401.1-2.13.401.3_release_246828bqvnfs0scxz4Qj5d.zip

(Status 7)

Installation aborted.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hei

Samboeren min har en HTC Wildfire S, og til den har det kommet en programvare oppdatering. Det går helt fint å laste den ned, men når installeringen starter, virker det som det går fint til å begynne med, så kommer det opp en "feilmeldingskjerm". Vet ikke hva dette betyr eller hva som skal gjøres for å få oppdatert telefonen hennes. Legger ved et bilde av skjermen når oppdateringen stopper.

Håper noen kan hjelpe.

Hei.

Fikk du svar på problemet med oppdatering? Min kone har det samme problemet.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei.

Fikk du svar på problemet med oppdatering? Min kone har det samme problemet.

Bumper denne med svar til oddniel: Jeg leverte inn telefonen på service og de byttet hovedkortet på mobilen da det tydeligvis var noe feil med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...