Andy99 Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Er det noen som vet om en pc jeg slipper å bygge selv, og koster 7000-8000. Den skal brukes til se filmer, surfe, redigere videoer, programmere, spille det nesten alt men ikke bf3 og jeg skal lage nettsider på den pcen. Noen tips??? kommer til å spille veldig mye crysis 2 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Finn.no rett og slett. http://www.finn.no/f...nnkode=34321372 Han som selger denne, har flere annonser ute, og han er faktisk rimelig mtp hva du faktisk får. Du får den ferdigbygget, og du slipper maset med å bygge sjøl. its a trap! det er en LC Power PSU! 2 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 det er som lego, bare delene passer bare et sted. det også er flere gode guider på nettet får jeg spørre hva broren din kan om det? ps: har du en gammel pc du kan ta ifra hverandre og sette sammen igjen kan jo det være en måte og overtale foreldrene dine på (om du får den til og funke igjen da ^^) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Er det du eller foreldrene dine som betaler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå