Gå til innhold

Er denne pcen god?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden målet ditt er å redigere, spille + masse annet ville jeg gått for å bygge selv for da kan du ha en PC som funker på alt det der.. hvis du kjøper f.eks en ferdigbygd, så er det ikke sikkert alt fyller krava dine, men når du bygger og har friheten til å velge DINE egne deler (så lenge de passer) så kan du ha en PC som gjør alt det lett

vurder å bygge! :)

Lenke til kommentar

siden målet ditt er å redigere, spille + masse annet ville jeg gått for å bygge selv for da kan du ha en PC som funker på alt det der.. hvis du kjøper f.eks en ferdigbygd, så er det ikke sikkert alt fyller krava dine, men når du bygger og har friheten til å velge DINE egne deler (så lenge de passer) så kan du ha en PC som gjør alt det lett

Jeg hadde tenkt å bygge, men da komme jeg over budsjettet på 7000-8000 hver gang. Min pappa fant denne pcen og den ser helt grei ut. Litte granne dårligere en den andre pcen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å bygge, men da komme jeg over budsjettet på 7000-8000 hver gang. Min pappa fant denne pcen og den ser helt grei ut. Litte granne dårligere en den andre pcen.

jeg vil si oppsettet jeg postet over er ganske perfekt i 8000kr klassen. prisen blir 8009kr med frakt

du vil få nok mengde med RAM, overklokkbar prosessor, Corsair kabinett, beste SSDen på markedet og bedre grafisk ytelse.

Ja, men er det med eller uten frakt?

8009kr med frakt på Dustinhome.no

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Min bror mener at jeg ikke bør bygge for jeg bare kommer til å ødelegge hele pcen.

Mine foreldre hører nesten bare på han når det gjelder pc, så vil gjerne ikke bygge den selv for da kommer det til å dødslang tid til å få lov til å bygge selv. Jeg vil ha den ganske fort.

jeg vil si oppsettet jeg postet over er ganske perfekt i 8000kr klassen. prisen blir 8009kr med frakt

du vil få nok mengde med RAM, overklokkbar prosessor, Corsair kabinett, beste SSDen på markedet og bedre grafisk ytelse.

Ja, men er det med eller uten frakt?

8009kr med frakt på Dustinhome.no

Må bygge selv, sant?

Lenke til kommentar

Hva er det som mangler på denne??http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=749665#info

Altså, jeg tenker å kjøpe noen ekstra deler til. Vet at jeg trenger dobbelt så mye ram, men noen tips til hva mer jeg burde kjøpt til den pcen?

Lenke til kommentar

det er ikke noe som mangler, og 8GB RAM er ikke nødvendig, bare en fin ting å ha for fremtiden. akkurat nå og sikkert noe år framover kommer 4GB RAM til å være nok. spesielt når men tanker på at Windows 8 skal kreve bittelitt mindre enn Windows 7.

hvis man skal endre noe i den PCen så er det liksom å ekstr PC deler til minst 800kr for delen. og egentlig opptil 1600kr

Lenke til kommentar

hvis du klarer å bygge selv blir du husets offisielle PC gud.. og det ikke vanskelig tro meg.. koble en der, og en der, ojj, hvor skal denne? *kikker i manualen/guiden som følger med* også "hmm, den skal hit jaa.."

Jeg vet at det er dødsenkelt og bygge selv.

det er ikke noe som mangler, og 8GB RAM er ikke nødvendig, bare en fin ting å ha for fremtiden. akkurat nå og sikkert noe år framover kommer 4GB RAM til å være nok. spesielt når men tanker på at Windows 8 skal kreve bittelitt mindre enn Windows 7.

hvis man skal endre noe i den PCen så er det liksom å ekstr PC deler til minst 800kr for delen. og egentlig opptil 1600kr

Hæ, hva mener du?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en pc jeg slipper å bygge selv, og koster 7000-8000. Den skal brukes til se filmer, surfe, redigere videoer, programmere, spille det nesten alt men ikke bf3 og jeg skal lage nettsider på den pcen. Noen tips???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...