zotbar1234 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvordan får jeg gjemt vekk resten? YARIP er en mulighet (eller noe tilsvarende). 1 Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Syns det er utrolig enkelt å blokkere alt med urlfilter i Opera 2 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har ikke noen form for blokkering, men får nå i tillegg til annonsene en stygg grønn bar også. woohooo 1 Lenke til kommentar
mads Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Har ikke noen form for blokkering, men får nå i tillegg til annonsene en stygg grønn bar også. woohooo Takk for tips! Noe krøll med koden i bruktmarkedet som viste seg å være problemet. Ha en fin kveld videre! Mvh, Mads Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Like greit å fjerne pandaen, vel? Tilbakemeldingene tatt i betraktning, og alt... Greasemonkey-script: Removes Annoying panda message on hardware.no 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Dere gir dere ikke ser jeg Hvis dere tror at jeg vil skru av adblock så lenge dere plager meg med denne faens pandaen, tar dere skammelig feil. "Har du savnet meg?" 6 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Skaff dere bedre kvalitet på innholdet, å kanskje dere får flere lesere. Slik at nivået av reklame kan gå ned. Eller som mange har nevnt, gå over til abonnement-løsning. Dette nettverket har ikke vært noe spesielt aktuelt de siste 5 årene for min del. 6 Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) must...kill...pandas.... Nei, nei, nei. Pandaer er totalfredet. http://www.iucnredli...etails/712/0 Det finnes langt verre nyanser av grønt også.Edit: feil på link Endret 4. mai 2012 av konungr Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Panda fredningen ble opphevet med umiddelbar virkning grunnet at en gigantisk bestand ble funnet hos hw.no Ergo har det blitt begjært full nedskyting med øyeblikkelig virkning. 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Får nok reklamer i posten selv om jeg har Nei takk til reklame på postkassa, så Adblocken forblir på når jeg surfer på nettet. Hater bannere som tar opp en hel side sånn at du må scrolle ned for å lese overskriften på artikler. 2 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det er jo litt morsomt at det dukker opp tips etter tips om hvordan fjerne reklamer nettopp i denne tråden. Kanskje de ansvarlige her på bruket klarer å ta hintet etterhvert? 3 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Får nok reklamer i posten selv om jeg har Nei takk til reklame på postkassa, så Adblocken forblir på når jeg surfer på nettet. Hater bannere som tar opp en hel side sånn at du må scrolle ned for å lese overskriften på artikler. Offtopic men uansett: Norpost! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Får nok reklamer i posten selv om jeg har Nei takk til reklame på postkassa, så Adblocken forblir på når jeg surfer på nettet. Hater bannere som tar opp en hel side sånn at du må scrolle ned for å lese overskriften på artikler. Offtopic men uansett: Norpost! Jeg har nå i det siste bare levnet reklamen igjen i postkassa. Blir vel en slutt på reklamen da etthvert som postmannen plages med å presse vanlig post ned i kassa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Som jeg har nevnt i denne tråden tidligere.. så gidder ikke redaksjonen å kommentere her lengre! De kjører linja at brukerne gidder ikke tilslutt å bry seg, og godta sprellet deres! Så slutt å henvend dere til redaksjonen, dere taler for døvblinde! Når det kommer til HW.no, bruker jeg den ikke lengre, selv om at jeg har lagt inn en liten snutt i adblock som fjerner teddyen. I og med at den kodesnutten ligger inne hos meg, så mister jeg også noe funksjonalitet på akam/digit.no.. Noe igjen som gjør at jeg bruker disse sidene mindre enn som er ønskelig.. ergo hw.no er på vei til å presse meg ut av nettverket deres.. Det betyr mindre aktivet, og mindre klikk (som dere er så opptatt av), og igjen.. mindre kronasje på dere! Og for å ta det med te-skje: Kjære redaksjon! Dere har bæsjet kraftig på leggen! Bare for å sitere pkt. 9 i fjellvettreglene; Vend i tide! Det er ingen skam og snu! Edit: leif was here Endret 4. mai 2012 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Sukk... Det er klart de lytter! Skulle ikke forundre meg om de allerede har bestemt seg for å gjøre endringer også, men slike ting tar tid. Hardware.no er jo rimelig agile, men selv de har eiere som må godkjenne beslutninger av slik karakter som å endre reklameprofil. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ingen tvinger dere til å besøke tek-nettverkets sider. Så å klage på at dere blir påtvunget reklame, blir egentlig litt latterlig. For det er ingen som tvinger dere til å besøke tek-nettverket... dere velger det, og dermed også reklamen, helt selv og av egen fri vilje. Og til dere som klager over at innholdet på sidene er så dårlig uansett... hvorfor besøker dere sidene da? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Vell vi besøker vell heller siden som har godt innhold som hører til hovedsiden. Det vil si forumet... 2 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Vell vi besøker vell heller siden som har godt innhold som hører til hovedsiden. Det vil si forumet... Du kan gå direkte til forumet uten å besøke noen av "forsidene". www.diskusjon.no Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det enkelte av oss her også forteller redaksjonen på disse sidene. For mange har hardware.no nå kun blitt en rask måte å komme seg til de rette forumene via hw.no domenet. Personlig leser jeg sjelden på forsiden og går heller rett hit til diskusjonstrådene fra forumet uten å titte på selve artikkelen, ofte får man vite mer i diskusjonstråden enn hva hw.no hadde skrevet opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå