Sprokket Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Heller en banner øverst som sier ifra at AdBlock fungerer som den skal enn reklame over hele sia. 6 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) I tilleg KAN man jo blokkere banneret med adblock. Regner jeg med, jeg har ikke prøvd (enda). red: Nei, man må mekke til noe greasemonkey som blokker alt mellom <bicv*> og </bicv> i tilfelle. Forsøkte ti sekunder å deaktiver adblock, HW, men hvis dere tror noen orker å se på den animerte driten der mens de skal lese artikler, så må dere tro omigjen. Gjentar meg selv: Adblock har sluttet å blokkere annonser, og blokkerer kun forstyrrende animert drit som ingen nettsider med respekt for seg selv har på sidene sine uansett. Rydd opp og meld fra til AdBlock, så er problemet deres løst. Å sippe over at dere har ekstremt irriterende annonser og at dere derfor vel fortjent ikke får vist NOEN annonser når dere bare kan skylde der selv, blir lit... tåpelig. Endret 19. april 2012 av NgZ 5 Lenke til kommentar
polsen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nei, det funket ikke. Var første jeg prøvde. hw.no: Så lenge dere (og andre annonse-visere) ikke forstår at noen ikke ønsker å ofre sin mentale helse (dvs. å måtte leve med animerte reklamer) så vil adblock og tilsvarende overleve. Dette siste påfunnet med den tilfeldige tag'en for å stoppe adblock, vil bare gjøre at en ny og udetekterbar versjon av blokkererne vil oppstå. 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Sånn. Då har eg likegjerne heller installert noscript. 1 Lenke til kommentar
black Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Installerte AdBlock etter å ha lest denne artikkelen.. 9 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Nå har jeg innstallert Adblocker. Mwahahahaaaaa..... Det var en søt feit panda. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Om du bestiller en snekker så bestiller du en snekker. Bråket og rotet kommer som følge av at snekkeren skal gjøre det du vil. Om du browser hardware, så leser du nyheter. Reklamen kommer da som en irriterende følge av at hardware gir det det du vil. Kan tenke meg snekkern blir forbannet når du tar på deg hørselsvernet. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg ser at idiot banneret er der fremdeles.. Jeg slutter herved å bruke hardware.no. Skulle dette makkverket dukke opp på akam.no som jeg frekventerer oftere, kommer jeg til å slette alle mine bilde poster (og de har det blitt en del av etterhvert), for så og benytte meg av konkurrerende og ikke minst like gode norske nettsteder! Pga deres sprø påfunn.. har dere nå mistet mine klikk i statistikken for HW.no Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Sorry. Jeg kommer ikke til å slå av Adblock med det første - den reklamen dere har på sidene er såpass overveldene at stoffet drukner. Sitter også mye på skjermer med relativt liten oppløsning, og da ender jeg opp med å måtte scrolle for å lese noe som helst interessant 1 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Diger animert Flash-annonse helt øverst. To store reklamebokser på høyresiden. For nøyaktig det samme. De tar opp store deler av skjermen. Er det rart folk ønsker å blokkere reklame? 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ha ha det er jo ikke mye til stoff. Personlig så synes jeg annonsene har blitt mer interessant enn innholdet på hw.no og det er strengt tatt skikkelig trist. 2 Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er det enda 1 april eller? 2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er det reklame på Hardware.no? Har ikke sett det jeg 1 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Etc Det er greit å si at du ikkje vil delta lenger, men å komme med noe som blir rett og slett trusler er bare tullete. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Hva? Hvilken side er dette? Jeg slo av adblock for å støtte en side jeg leser titt og ofte. Dessverre viser det seg at HW.no ikke klarer å begrense seg. Adblock aktivert inntil videre. Endret 19. april 2012 av Sovehest 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Slå av AdBlock kommer ikke på tale. Jeg slutter heller å besøke hardware.no sidene. De er ikke allverden uten reklame og med reklame blir det som å få ei gammel oversminka hore i fanget; Mye stæsj og lite konsistens. Kunne vurdert abbo, men da må nok kvaliteten på stoffet økes noen hakk. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hva? Hvilken side er dette? Jeg slo av reklamen for å støtte en side jeg leser titt og ofte. Dessverre viser det seg at HW.no ikke klarer å begrense seg. Adblock aktivert inntil videre. Dette er et godt eksempel på hvorfor folk blokkerer reklame... 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Vi kan jo leke "Finn det redaksjonelle stoffet" på bildet til Sovehest. Jeg bryr meg som sagt ikke om at det er reklame der men jeg skjønner definitivt at noen reagerer når man ikke kan finne artiklene for all reklamen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Etc Det er greit å si at du ikkje vil delta lenger, men å komme med noe som blir rett og slett trusler er bare tullete. Trussel?? Jeg har kun presisert fakta!! Jeg kommer ikke til å bruke HW.no lengre, og jeg forsvinner helt ut av nettverket, om dette tullet dukker opp på akam.no.. Var dette vanskelig å fatte?? Det er enkel matematikk.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jaja, du får ha det bra da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå