Dr-lecter Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 God dag folkens. Jeg har lyst til å kjøpe meg ett android nettbrett. Har dere noen tips til hva som er bra? F.eks hvilket er det beste, hvilket er best iforhold til pris. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Dr-lecter Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Vurderer Toshiba AT200. Virker som ett bra og stilig nettbrett egentlig. Erfaringer? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Vist du tåler å vente litt, så kommer Toshiba med et 13 tommers nettbrett. Link http://www.amobil.no/artikler/toshiba-slipper-gigantisk-nettbrett/108297 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Burde vente til det kommer noen snasne Tegra 3 saker. Sitter selv å venter på Acer Iconia Tab A510 Endret 22. april 2012 av Complexity Lenke til kommentar
flushy82 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 God dag folkens. Jeg har lyst til å kjøpe meg ett android nettbrett. Har dere noen tips til hva som er bra? F.eks hvilket er det beste, hvilket er best iforhold til pris. Takk for hjelpa! Jeg har dette og er superfornøyd http://egadgets.no/product.html?product_id=104&category_id=5 Lenke til kommentar
valen Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 God dag folkens. Jeg har lyst til å kjøpe meg ett android nettbrett. Har dere noen tips til hva som er bra? F.eks hvilket er det beste, hvilket er best iforhold til pris. Takk for hjelpa! Første du bør tenke over er hvilken størrelse du ønsker, så pris. Så kan du i det minste luke ut totalt uaktuelle produkter. Så bør du egentlig tenke over hva du har tenkt å bruke brettet til også undersøke om du faktisk vil være i stand til å gjøre det med et Android nettbrett. Personlig er jeg ikke så overbevist om android nettbrett som PC erstatter. For min del blir det mest brukt som mediespiller og spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei, bumper denne tråden litt. Er på utkikk etter et nettbrett til rundt kr 2000,- eller billigere. Det kommer mest til å bli brukt til å lese bøker, skrive en del (vil nok kjøpe eget tastatur for det), høre på musikk og, selvsagt, spille Baldur's Gate: Enchanted Edition når det kommer. Noen som har et tips? Er ikke så farlig om det er Android eller iPad. Er mer usikker på størrelsen på skjermen, men noe rundt samme størrelse om iPad hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei, bumper denne tråden litt. Er på utkikk etter et nettbrett til rundt kr 2000,- eller billigere. Det kommer mest til å bli brukt til å lese bøker, skrive en del (vil nok kjøpe eget tastatur for det), høre på musikk og, selvsagt, spille Baldur's Gate: Enchanted Edition når det kommer. Noen som har et tips? Er ikke så farlig om det er Android eller iPad. Er mer usikker på størrelsen på skjermen, men noe rundt samme størrelse om iPad hadde vært kjekt. Både Asus og Samsung sine nettbrett kan du kjøpe tastatur til. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Takk for tips. Har du noe forslag til hvilket nettbrett jeg kan gå for? Har ikke lyst til å betale så alt for mye for det, men vil ha noe med kvalitet. iPad eller Android er ikke så nøye. Har Android telefon, så kanskje på tide med iPad for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå