sierra93 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Vet ikke om dette er riktig sted og legge men prøver Når jeg logger på min msn så ser ingen jeg er pålogget og jeg ser ingen som er pålogget, men logger jeg på min bærbare så virker alt greit Noen som vet hva dette kan være? Har slettet og reinstalert uten hell Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Hmm ingen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Her har du mulig svar fra Microsoft selv: http://answers.microsoft.com/nb-no/windowslive/forum/messenger-people/kontakter-i-windows-live-messenger-vises-som/6a60b0db-ad16-419a-b907-bd234a460f93 - lenker denne da jeg ikke tar meg tid til å lese alt og beskrive kort prosess. Still gjerne spørsmål om du ikke er så datakyndig. Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Windows Vista eller Windows 7: a. Gå til Start, klikk på Datamaskinen. b. Bla deg frem til mappen: C:\Users\<Windows påloggingsnavn>\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts c. Let etter mappen som har din e-postadresse. Foreksempel: [email protected] og slett den Advarsel! Slett kun mappen med din e-postadresse. Hvis du sletter andre mapper/filer i Contacts mappen vil de ikke kunne gjenopprettes. Jeg finner navnet mitt men ikke noe appData Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Alternativt for å komme i Local-mappa kan du starte KJØR (Windows-tasten og bokstaven R) og skriv "%appdata%\..\Local" Appdata mappe er skjult, så du må aktivere skjulte mapper for å finne den. Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Dette finner jeg ikke på min pc AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Fikk det til ved og åpne skjulte mapper Takker så mye for all hjelp Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har du løst problemet ditt? Husk å sett tråden som løst da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå