GrevenLight Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Hei. Skal på klassetur til utlandet. Jeg er under 18, men ønsker gjerne å hamstre snus. Kompisen min på 18 skal fylle sin kvote med snus, men kan jeg da gi ham min billett slik at han kan fylle min kvote også? - Takk for hjelp :-) Endret 18. april 2012 av GrevenLight Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kvoten er pr pers, så skal i teorien skal det ikke virke. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Men det er jo til meg, bare at en person kjøper for to personer. Hm. Verdt et forsøk uansett? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Du har uansett ikke lov å ta dette inn i landet. Såvidt jeg vet er det også 18 års grense i både Sverige og Danmark på snus og tobakk, så tviler på at dere får kjøpt på båten. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hei. Skal på klassetur til utlandet. Jeg er under 18, men ønsker gjerne å hamstre snus. Kompisen min på 18 skal fylle sin kvote med snus, men kan jeg da gi ham min billett slik at han kan fylle min kvote også? - Takk for hjelp :-) Du er under 18, du har ingen kvote på tobakk eller alkohol. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå