Nilsen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nok en gang har TSMC skylda, Nvidia leter etter nye beitemarker. Derfor er GTX 680 ribbet vekk Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg er glad jeg hadde mitt kort dagen etter launch. Lenke til kommentar
azreel Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Samme Men hadde ikke gjort noe med enda et til i SLI Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kjører selv 3 i SLI, men hadde jeg visst om dette, skulle jeg heller bare ha bestilt ett, slik at flere ville hatt sjansen til å få seg ett. 8 Lenke til kommentar
mazix Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Venter på AMD sitt, dei pleie alltid å levere kort i ettertid som alltid er bedre på noe. det erfarte eg iallfall når eg kjøpte flett ny berbar med 580gtx og så kom amd under en måned etterpå.. Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Venter på AMD sitt, dei pleie alltid å levere kort i ettertid som alltid er bedre på noe. det erfarte eg iallfall når eg kjøpte flett ny berbar med 580gtx og så kom amd under en måned etterpå.. Vente på AMD som slapp sitt toppkort for 4 måneder siden? vært fall hvis du sikter 7970 som er deres toppkort akkurat nå... Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Venter på AMD sitt, dei pleie alltid å levere kort i ettertid som alltid er bedre på noe. det erfarte eg iallfall når eg kjøpte flett ny berbar med 580gtx og så kom amd under en måned etterpå.. Vente på AMD som slapp sitt toppkort for 4 måneder siden? vært fall hvis du sikter 7970 som er deres toppkort akkurat nå... Kommer vel et 7990 snart vil jeg tro...? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Venter på AMD sitt, dei pleie alltid å levere kort i ettertid som alltid er bedre på noe. det erfarte eg iallfall når eg kjøpte flett ny berbar med 580gtx og så kom amd under en måned etterpå.. Vente på AMD som slapp sitt toppkort for 4 måneder siden? vært fall hvis du sikter 7970 som er deres toppkort akkurat nå... Kommer vel et 7990 snart vil jeg tro...? det var faktisk noen rykter om at HD 7990 skulle komme ut i går Oo. dumt det ikke gjorde det Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det er noen kort på lager her og der Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nvidia skriker høyt som vanlig? Det er da ikke nytt at Nvidia klager/skylder på TSMC og GloFo, samme leksa med 40nm og 65nm Lenke til kommentar
julianb Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Venter på AMD sitt, dei pleie alltid å levere kort i ettertid som alltid er bedre på noe. det erfarte eg iallfall når eg kjøpte flett ny berbar med 580gtx og så kom amd under en måned etterpå..Vente på AMD som slapp sitt toppkort for 4 måneder siden? vært fall hvis du sikter 7970 som er deres toppkort akkurat nå...Kommer vel et 7990 snart vil jeg tro...?det var faktisk noen rykter om at HD 7990 skulle komme ut i går Oo. dumt det ikke gjorde det EDIT: leste feil uansett, ryktene sier at 7990 skal komme i mai tider nå, men hvem vet Endret 18. april 2012 av julianb Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Lover ikke bra for lanseringen av kortene jeg er opptatt av , GTX 670/660 AtW 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Digitalimpuls hadde ca 20 stk inne da jeg var innom tidligere i dag og kjøpte mitt. Lenke til kommentar
cc Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kjører selv 3 i SLI, men hadde jeg visst om dette, skulle jeg heller bare ha bestilt ett, slik at flere ville hatt sjansen til å få seg ett. Så du har brukt rundt 12 000kr på skjermkort? Hva bruker du hovedsaklig disse til? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 et under at tsmc fortsatt eksisterer. de har jo fucket opp det meste av skjermkort lanseringer de siste 2-3 årene virker det som. merkelig at ikke nvidia og amd finner seg andre partnere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 et under at tsmc fortsatt eksisterer. de har jo fucket opp det meste av skjermkort lanseringer de siste 2-3 årene virker det som. merkelig at ikke nvidia og amd finner seg andre partnere. Det er vel ikke uten grunn, jeg tipper grunnen er at det ikke er så enkelt å få høy produksjon på topp moderne produksjonsteknikk, så TSMC ikke er så mye verre enn andre. AtW Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 et under at tsmc fortsatt eksisterer. de har jo fucket opp det meste av skjermkort lanseringer de siste 2-3 årene virker det som. merkelig at ikke nvidia og amd finner seg andre partnere. Det er ikke så mange å velge i, og TSMC er lengre fremme en de aller flestre fountries. Det er nok ingen overraskelse for noen at yield er dårlig i en ny prosess, dette er alltid noe som må gå seg til etter hvert, men det er også klart innenfor TSMCs ansvar. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dæven... 4000 for et grafikkort! :O Syntes det er mye... Men vil man ha spilloplevelse/bra kvalitet så må man punge ut! Vent... Noen ganger regner jeg 4000 som 40000... Kanskje ikke SÅ mye? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dæven... 4000 for et grafikkort! :O Syntes det er mye... Men vil man ha spilloplevelse/bra kvalitet så må man punge ut! Nei, du må punge ut om du har lyst på det beste grafikkortet som finnes. Om du ønsker en god spillopplevelse vil et kort til 2000kr holde for 1920x1080. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Får mitt gtx 680 Phantom i neste uke jeg så er fornøyd jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå