Krismeko Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ønskedrøm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Blir nok slik igjen;)..selv om det er snøvær her akkurat nå.Flott bilde;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 For meg ble dette noe av det beste du har lagt ut,meget ekte,må ses i stort! nr 1 ble best. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Lengter etter sommer når jeg ser det bildet! Nydelig! Når jeg ser det i "vanlig" størrelse liker jeg V2 best. Oppfatter mer dybde i det, veien forlenges utover horisonten ved at vannet fortsetter mellom 2 fjell i andre enden. Når jeg ser det i fullversjon liker jeg V1 best. Nydelig, åpent og fritt. Er veldig usikker her ,men tror kanskje at den svarte bakgrunn på V1 forminsker inntrykket av åpent landskap. Synes V2 kler den svarte bakgrunn. Supre bilder begge to! PS. femmer Endret 18. april 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Blir nok slik igjen;)..selv om det er snøvær her akkurat nå.Flott bilde;) Tusen takk for kommentar og trøst;) Håper kjølig luft og bygevær snart må vike ja. For meg ble dette noe av det beste du har lagt ut,meget ekte,må ses i stort! nr 1 ble best. Tusen, tusen takk for hyggelig kommentar:)) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Lengter etter sommer når jeg ser det bildet! Nydelig! Når jeg ser det i "vanlig" størrelse liker jeg V2 best. Oppfatter mer dybde i det, veien forlenges utover horisonten ved at vannet fortsetter mellom 2 fjell i andre enden. Når jeg ser det i fullversjon liker jeg V1 best. Nydelig, åpent og fritt. Er veldig usikker her ,men tror kanskje at den svarte bakgrunn på V1 forminsker inntrykket av åpent landskap. Synes V2 kler den svarte bakgrunn. Supre bilder begge to! PS. femmer Tusen takk for kommentar og terning Var usikker på bakgrunnsfargen her jeg også,.. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Som alltid et flott komp, ingen ting å klage på. Men det er velgig ordinært , satt seg på knærne ,enda bedre lagt seg på bakken og det ville vært et helt annet og mere spennende bilde. Men ikke missforstå dette er et flott bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg