Gå til innhold

BK: Ønskedrøm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lengter etter sommer når jeg ser det bildet! Nydelig! :)

Når jeg ser det i "vanlig" størrelse liker jeg V2 best. Oppfatter mer dybde i det, veien forlenges utover horisonten ved at vannet fortsetter mellom 2 fjell i andre enden.

Når jeg ser det i fullversjon liker jeg V1 best. Nydelig, åpent og fritt. Er veldig usikker her ,men tror kanskje at den svarte bakgrunn på V1 forminsker inntrykket av åpent landskap. Synes V2 kler den svarte bakgrunn.

Supre bilder begge to! :) PS. femmer :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Blir nok slik igjen;)..selv om det er snøvær her akkurat nå.Flott bilde;)

Tusen takk for kommentar og trøst;) Håper kjølig luft og bygevær snart må vike ja.

For meg ble dette noe av det beste du har lagt ut,meget ekte,må ses i stort! nr 1 ble best.

Tusen, tusen takk for hyggelig kommentar:))

Lenke til kommentar

Lengter etter sommer når jeg ser det bildet! Nydelig! :)

Når jeg ser det i "vanlig" størrelse liker jeg V2 best. Oppfatter mer dybde i det, veien forlenges utover horisonten ved at vannet fortsetter mellom 2 fjell i andre enden.

Når jeg ser det i fullversjon liker jeg V1 best. Nydelig, åpent og fritt. Er veldig usikker her ,men tror kanskje at den svarte bakgrunn på V1 forminsker inntrykket av åpent landskap. Synes V2 kler den svarte bakgrunn.

Supre bilder begge to! :) PS. femmer :)

Tusen takk for kommentar og terning :) Var usikker på bakgrunnsfargen her jeg også,..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...