RavenLand Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Betanøkkel anskaffet! =) Skal det prøves ut imorra =D Lenke til kommentar
Digital D Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Følgende er tatt fra en post fra ubisoft sitt forum: "Ubisoft have just announced that the Ghost Recon Future Soldier multiplayer beta (you know, the one we?ve been going on about for weeks) will kick off tomorrow (19th April 2012) at 2pm GMT. The beta lasts till the 2nd of May for Xbox 360 and PS3. For those of you scratching your heads as to what time that works out for you locally, we have you covered. 2pm GMT works out to the following: 3pm BST (local UK timezone at present) 4pm CEST (local Paris timezone at present) 10am Eastern time 7am Pacific Time 9am Central Time We hope to see lots of you online for some tactical shooting. Fight Like a Ghost!" Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Yay. Da har jeg betanøkkel både til Xbox 360 og PC! Hva. Er det beta til PC også. Jeg fikk noen nøkler pr mail fra ubisoft selv her, men det nevnes kun PS3 / XBOX 360 Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Yay. Da har jeg betanøkkel både til Xbox 360 og PC! Hva. Er det beta til PC også. Jeg fikk noen nøkler pr mail fra ubisoft selv her, men det nevnes kun PS3 / XBOX 360 Glem det jeg sa. Leste raskt igjennom mailen jeg fikk fra Ubisoft. Sto hvordan man aktiverte spillet til Xbox 360 via PC; ikke hvordan man aktiverte spillet på PC. Min feil! Da har jeg to til Xbox 360, og en kode til PS3, som jeg enda ikke har brukt. Kommer nok til å bruke den ene på Xbox, så hvis det er noen her som vil ha kode, er det bare til å si ifra på PM! Første mann til mølla! Endret 19. april 2012 av stigah Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Har ikke fått til å teste spillet, serverne har vært nede hele tiden og når de ikke har vært det så funker det ikke å joine servere. Virker som det er kun PS3 som har problemet. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Har også en kode, eller to om jeg kan gi bort den jeg fikk for å bruke selv. Står ikke spesifikt om det er til ps3 eller xbox Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Takk til Gamer.no for XBOX360 key. Dette spelet har eg gleda meg lenge til! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er ikkje så mykje hopp i betaen på X360 heller. Uplay-mas konstant, og du får ein uendeleg loading screen kvar gong du prøver å joine ein match. Vanskeleg å teste anna enn menyen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Blir vel å sjekke det ut i helgen (X360). Andre? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Spilte det i 5 min før jeg la det fra meg Ikke min type spill. Kartene var vel litt mindre enn et call of duty kart og virker som det som er inspirasjonen, blandet inn med en dårlig kopi av R6: Vegas gameplayet uten å få til coversystemet like bra. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ghost Recon redusert til CoD med coversystem? : c Ikkje at GRAW var allverda, heller. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Flere som har problemer med å spille det via Xbox LIVE? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Spilte det i 5 min før jeg la det fra meg Ikke min type spill. Kartene var vel litt mindre enn et call of duty kart og virker som det som er inspirasjonen, blandet inn med en dårlig kopi av R6: Vegas gameplayet uten å få til coversystemet like bra. Regner med du vet hva en beta er? Det er ikke ferdig enda, skal selvsagt ikke være så små map på fullversjonen. Det har allerede blitt sagt at i dette spillet skal det være mye variasjon, store og små map. Coversystemet dårlig? Igjen dette er en beta, et uferdig spill. SPillet blir garantert bedre enn dette her. Husker når eg spilte den første Beta av BF3, var jo så mye tull og ting som ikke funket. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Spilte det i 5 min før jeg la det fra meg Ikke min type spill. Kartene var vel litt mindre enn et call of duty kart og virker som det som er inspirasjonen, blandet inn med en dårlig kopi av R6: Vegas gameplayet uten å få til coversystemet like bra. Regner med du vet hva en beta er? Det er ikke ferdig enda, skal selvsagt ikke være så små map på fullversjonen. Det har allerede blitt sagt at i dette spillet skal det være mye variasjon, store og små map. Coversystemet dårlig? Igjen dette er en beta, et uferdig spill. SPillet blir garantert bedre enn dette her. Husker når eg spilte den første Beta av BF3, var jo så mye tull og ting som ikke funket. Ja vet du ? Dem forandrer ikke store deler av spillet i en beta som dette her. Spillet lanseres 22 mai og skal trykkes opp en måned før det igjen. Så det du spiller nå er rimelig ferdig men kan selvsagt patches. Det er flere spillmoduser selvsagt men etter det jeg har sett virker det som Modern Warfare med blanding av R6: Vegas elementer uten at de har gjort det noe bra. R6: Vegas føltes bedre og taktisk enn dette. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Skifta litt mening om spillet egentlig, jeg spiller ikke slike spill på konsoll vanligvis og avfeiet det litt for fort. Fikk testa et annet kart og lært meg mer gameplay og da ble det egentlig vanvittig morro. Måten man kan bevege seg på og skyte er egentlig dette eneste spillet som gjør riktig. Måten man kan gå sakte i crouch forover mens man kan gi dekning uten at rekyllen blir latterlig overdrevet. Føles veldig nice ut . Har troa på at dette kan bli utrolig bra. Var deilig å ligge i cover, poppe fram med en MP5 og treffe med 2 kuler og motspilleren min er død. Lenke til kommentar
PREZEVIL Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Venter fortsatt på min beta nøkkel til ps3:-( trodde man skulle få den før tiden på betatesting gjikk ut :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå